چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: علیرغم همه القائات دشمنان مبنی بر ناکارآمدی نظام، آینده کشور و نظام اسلامی ما امید آفرین است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، روز شنبه در نشست بصیرتی کارکنان مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله(ص) خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند به مردم ایران، انقلاب اسلامی است موضوعی که مقام معظم رهبری نیز در این خصوص می فرمایند که بعد از بعث، بزرگترین پدیده در جهان اسلام پدید آمدن انقلاب اسلامی است.

وی با ذکر این نکته که در دوران استبدادی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح ما در خدمت طاغوت بودند و از طرفی هم اجیر شده دشمن بودند، خاطرنشان کرد: اما امروز به برکت انقلاب اسلامی نیروهای مسلح ما مظهر خدمت، اقتدار، وحدت و در تراز انقلاب اسلامی در حال خدمت‌رسانی به مردم عزیز هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عنوان کرد: در حوادث مختلف طبیعی و غیرطبیعی نیروهای مسلح ما پیش‌رو و جلوتر از سایر سازمان ها در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما با نیروهای مسلح در زمان طاغوت متفاوت هستند که این از برکات انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امروز در نظامی خدمت می‌کنیم که حتی بالاترین و عالی‌ترین مقامات هم حق به خدمت گرفتن نیروهای زیرمجموعه خود را ندارند و از مهمترین تفاوت‌ها دوران تاریک طاغوت و بعد از انقلاب اسلامی همین موضوع است.

وی با اشاره به ضعف امکانات و زیرساخت‌ها در دوان طاغوت، اظهار داشت: در زمان طاغوت پیش‌پا افتاده ترین امکانات و زیرساخت‌ها در روستاها و شهرها وجود نداشت، برخی مغرضان در فضای مجازی شرایط قبل از انقلاب را مطلوب نشان می‌دهند و بعد می‌گویند که نظام اسلامی ما کارآمدی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با تاکید بر جهاد تبیین در نشست‌های بصیرتی مختلف، اظهار داشت: نیاز است در این نشست‌ها ظرفیت‌ها و دستاوردهای انقلاب برای آحاد جامعه تشریح و تبیین شود و این دستاوردها همچنین با قبل از پیروزی انقلاب مقایسه و تبیین شود.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری تاکید بر استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و همچنین سفارش و تاکید بر مراقبت و پرورش استعدادهای آنان دارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه دوران سربازی دوران مهارت آموزی است، عنوان کرد: باید جوانان به عنوان نیروهای توانمند در دوران آموزشی حرفه و مهارت خاصی فرا بگیرند تا در زندگی شخصی خود دچار مشکل نشوند و همچنین مقام معظم رهبری هم تاکید بر مهارت آموزی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه در خصوص همه القائات منفی دشمن مبنی بر ناکارآمدی نظام باید گفت: کشور کشور ما مسیر پیشرفت و تعالی خود را با اقتدار طی می‌کند و این مشکلات هم ساخته و پرداخته دشمنان در ذهن جوانان ما است، البته مشکلاتی در کشور داریم که همه باید به تلاش جهادی برای رفع آن تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب در تمام عرصه‌ها پیشرفت‌های خوب و جهشی داشته‌ایم و باید به جوانان این القا شود که آینده نظام جمهوری اسلامی ما امید بخش است.نماینده ولی فقیه در انتظامی با ذکر اینکه در تمام ابعاد به خصوص ابعاد فرهنگی در کشور پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم، اضافه کرد: همه ما باید به خاطر نعمت انقلاب، نظام، امنیت و سلامت همیشه شاکر خداوند متعال باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha