چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ساوه

حوزه/ به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول (س) و پایگاه بسیج فارغ التحصیلان ساوه نشست ضرورت تبیین جوانی جمعیت جمهوری اسلامی ایران در این مؤسسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س) و پایگاه بسیج فارغ التحصیلان، نشست ضرورت تبیین جوانی جمعیت با حضور خانم سیده رقیه موسوی مسئول پایگاه بسیج فارغ التحصیلان ساوه و حضور جمعی از طلاب در این موسسه برگزار شد.

موسوی(ع) با بیان حدیثی از امام صادق(ع)، خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) به نقل از رسول خدا(ص) فرمودند: بر تعداد فرزندان بیفزایید تا در روز قیامت بر فزونی شما بر امت‌ها تفاخر کنم.

وی با اشاره به اینکه چالش جمعیت در ایران به بحران تبدیل شده و با مشکل پیری کشور روبرو هستیم، یادآور شد: فضاسازی رسانه‌ای با هدف مدیریت بر افکار مردم، جذب زنان به بازار کار و تحصیلات آکادمیک، بحث اختلافات قومی و مذهبی، تحقیر فرهنگ ازدواج، رواج سقط جنین و تغییر ذائقه و سبک زندگی بر اساس مدل غربی از جمله نقشه‌های دشمن در راستای کاهش جمعیت در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و نقش سیطره آمریکا در کاهش جمعیت ایران بسیار زیاد است.

مسئول پایگاه بسیج فارغ التحصیلان ساوه یادآور شد: کاهش جمعیت پیامدهای سیاسی بسیار زیادی برای ایران دارد، از جمله کاهش نیروی نظامی و دفاعی کشور، کاهش نیروی کار و تضعیف روحیه کشور.

در پایان از طلاب فعال در عرصه فرزند آوری با اهدای هدایا تقدیر به عمل آمد.

ضرورت تبیین جوانی جمعیت در ساوه برگزار شد

ضرورت تبیین جوانی جمعیت در ساوه برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha