دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر گفت: امروز دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ایران اسلامی نباشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در مازندران، خانم راحله غلامرضایی مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره (س)، امروز در نشست فرهنگی با موضوع "سبک زندگی و فرزند پروری" در جمع بانوان فعال اجتماعی، اظهار داشت: امروز دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ایران اسلامی نباشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مقام شامخ زن، بیان کرد: مهم‌ترین مسئولیت زن، خانه داری و فرزند پروری است و این به‌معنای خدمتگزاری نیست، بلکه معنایش این است که محیط خانواده را به یک محیط امن و آرام برای همسر و فرزندان تبدیل کند.

غلامرضایی با توجه به اهمیت فرزندآوری و تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در این موضوع، یادآور شد: فرزندآوری مانع فعالیت اجتماعی زنان نمی‌شود، ما در تاریخ نمونه‌های زیادی از این دست داریم که بارزترین نمونه آن، حضرت زینب(س) می‌باشند که با وجود جهاد و تلاش‌های فراوان در دفاع از اسلام و ولایت، فرزندانی را تربیت کردند که در کربلا نقش آفرین بودند.

وی افزود: به گفته کارشناسان، برای نجات کشور از بحران جمعیتی، فقط هفت تا هشت سال زمان داریم و این امر خطیر امروز بر دوش مادران جامعه است، پس باید با تمام توان خود در این امر برای نجات کشور تلاش کنیم.

مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره (س)، خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی فراوان و کارشکنی‌ها و مانع تراشی‌های برخی، مادران انقلابی دست به کار شده و در زمینه فرزندآوری همت کرده‌اند، بنابراین وظیفه ما حمایت از این مادران است تا بتوانند با پرورش فرزندان انقلابی، کشور را از این بحران جمعیتی نجات دهند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha