یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون آموزشی مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) نکا گفت: اجرای طرح اعتکاف علمی، فرصتی برای خواهران طلبه است که به مرور و تثبیت و تعمیق آموزه‌ها بپردازند.

مریم دوادگر معاون آموزش مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) نکا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ساری، از برگزاری دوره اعتکاف علمی برای طلاب این مدرسه خبر داد و اظهار داشت: هدف از برگزاری اعتکاف علمی سه روزه در ایام امتحانات، ایجاد و تقویت نشاط علمی و عملکرد بهتر و همچنین افزودن پشتکار و تلاش طلاب برای کسب نتایج بهتر در آزمون‌ها است.

وی افزود: در این جمع علمی، اساتید و مشاوران حوزه به منظور رفع اشکالات درسی و تمهیدات مهارتی در جمع طلاب حضور و به روند مباحثات علمی آنان، نظارت داشتند.

معاون آموزش مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) نکا خاطرنشان کرد: از جمله عوامل تاثیر گذار در فرآیند آموزشی، نشاط علمی است که با نگاه فرایندی، نظم و برنامه‌ریزی از یک سو و روش‌مندی از سوی دیگر، می‌تواند عملکرد بهتر و نتیجه مطلوبی در موفقیت آموزشی طلاب در پی داشته باشد.

وی تصریح کرد: این برنامه هر سال با حضور چشمگیر طلاب نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود، که بیانگر روحیه جهاد علمی خواهران طلبه و دغدغه‌مندی‌ آن‌ها نسبت به مهارت افزایی علمی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha