دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام موسوی نیا

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه جشن عید غدیرخم صورت گرفته و مشابه کاری که در مرکز کشور در حال اجرا است و مواکب در یکی از خیابان‌های شهر مستقر می‌شوند، در مرکز استان نیز این مراسم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سید هاشم موسوی‌نیا معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر امروز در نشست خبری با گرامیداشت روز عید غدیر خم، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه جشن عید غدیرخم صورت گرفته و مشابه کاری که در مرکز کشور در حال اجرا است و مواکب در یکی از خیابان‌های شهر مستقر می‌شوند، در مرکز استان نیز این مراسم برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی‌نیا از برگزاری مراسم روح‌بخش دعای عرفه در روز چهارشنبه ۷ تیر ماه خبر داد و گفت: دعای عرفه ساعت ۱۷ همان روز، در تپه نورالشهدا یاسوج برگزار می‌شود، ضمن اینکه ساعت و مکان سایر شهرستان‌ها هم اعلام خواهد شد.

وی به برنامه و عملیات‌های انجام شده توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان اشاره کرد و گفت: چند عملیات ویژه مثل عملیات حاج قاسم سلیمانی که در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد و باعث پایه کار آمدن همه نهادها و مجموعه‌های فرهنگی با همراهی سازمان تبلیغات اسلامی، برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و اجرای برنامه‌های فرهنگی شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به عملیات‌های مهرواره‌های چندگانه اشاره کرد و گفت: در بسیاری از این مهروارها استان ما جز ۱۰ استان برتر کشور بود و در بعضی از شهرستان‌های ما نسبت به جمعیت، رتبه برتر را کسب کردند.

وی تصریح کرد: مهرواره محله همدل برای پایه کار آوردن تمام ظرفیت‌ها در محلات، برای حل مشکلات مردم بود که در این مهرواره، استان ما پنجمین استان کشور به لحاظ بیشترین مشارکت مردم معرفی شد و شهرستان بویراحمد میز رتبه اول در کشور را کسب کرد.

وی از دیگر برنامه‌های برگزار شده را مهرواره بانور که کار مشترک بنیاد هدایت و اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات بود، عنوان کرد و گفت: شعار و هدف مهرواره بانور تلاش بانوان محله برای تعالی خانواده هاست که با محوریت مسجد انجام شد.

حجت الاسلام موسوی‌نیا گریزی به مهرواره هوای نور زد و اظهار کرد: این مهرواره ویژه هیئت‌های مذهبی بود و در کنار مشارکت خوب مداحان، هیئت‌های مذهبی و مداحان برای حل مشکلات مردم و نشر خوبی‌ها پای کار آمدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهرواره محله همدل با موضوع همدلی و خوبی‌ها به فرمان رهبر معظم انقلاب، مبنی بر نشر خوبی‌ها در حال اجرا است که تا الان به لحاظ جمعیت، استان ما در کشور رتبه اول را در مشارکت کسب کرده است.

حجت الاسلام موسوی‌نیا با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین، گفت: به تناوب با تمام صنوف و ارگان‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، سیاسی و اداری جلسات مختلفی برگزار کردیم که کماکان این جلسات در حال برگزاری است.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha