دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر: زمزمه دعای عرفه درمصلای نوش اباد

حوزه/ مراسم معنوی و روح بخش دعای عرفه، هفتم تیرماه در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام حسین شریعتی‌ نژاد، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، با اشاره به اینکه بنابر روایات بسیاری روز عَرَفَه مصادف با نهم ذی الحجه، روزی ویژه برای بخشایش گناهان و استجابت دعاست، گفت: با فضیلت ترین اعمال در این روز بزرگ دعا و استغفار مومنین به درگاه الهی همچنین زیارت سیدالشهداء(ع) و قرائت دعای عرفه است.

وی با بیان اینکه با هدف بهره‌مندی زائران و مجاوران امام رضا(ع) از فضائل این روز باعظمت، مراسم دعای روز عرفه هفتم تیر ماه ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه با قرائت آیات کلام الله مجید توسط جواد پناهی از قاریان بین المللی حرم مطهر در صحن و سرای بارگاه ملکوتی حضرت شمس الشموس(ع) با محوریت در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی اضافه کرد: پس از بیان احکام توسط حجت الاسلام رضا دارینی، زائران و مجاوران از سخنان حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد از وعاظ برجسته کشورمان مستفیض خواهند شد و در پایان، دعای عرفه توسط محمدرضا غلامرضازاده از مداحان اهل بیت(ع) کشورمان قرائت می‌شود.

حجت الاسلام شریعتی‌نژاد ادامه داد: صوت و تصویر این مراسم معنوی از طریق تلویزیون‌های پهن پیکر و سیستم صوت به صورت سراسری در صحن‌های حرم مطهر رضوی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha