دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند دستگاه قضایی شهرستان گفت: مردم سرمایه اجتماعی هستند و کسب رضایت آن‌ها از اهم امور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گناوه به مناسبت هفته قوه قضائیه صبح امروز با حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه این شهر دیدار کردند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند دستگاه قضایی شهرستان گفت: مردم سرمایه اجتماعی هستند و کسب رضایت آن‌ها از اهم امور است.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: مردم باید دستگاه قضایی را از خود بدانند و شما تلاش کنید بیش از پیش اعتماد آن‌ها را جلب نمایید.

در این دیدار رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گناوه به مسائل مهم قضایی در شهرستان اشاره و گزارشی از عملکرد دادگستری را ارائه کردند.

رئیس دادگستری گناوه وضعیت قضایی شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری و هماهنگی سایر مسئولین خصوصا رهنمودهای امام جمعه شهرستان توانستیم رابطه خوبی با مردم داشته باشیم و اعتماد عمومی را نسبت به دستگاه قضایی بالا ببریم.

دامی افزود: طی چند سال اخیر سعی شده دستگاه قضایی بر اساس قوانین کشور بتواند یک دستگاه رو به رشد و در تراز بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

دیدار رئیس بهزیستی شهرستان با امام جمعه گناوه

رئیس بهزیستی گناوه صبح امروز با حجت الاسلام رکنی حسینی امام جمعه این شهر دیدار کرد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و کارکنان خدوم بهزیستی در خصوص خدمت رسانی به جامعه هدف اظهار داشت: افتخار کارکنان بهزیستی این است که در خدمت محرومین و مستضعفین هستند و این باعث رضایت و شعف است که انسان بداند خوشحالی بندگان رضایت و خشنودی خداوند را در بر دارد.

رئیس بهزیستی شهرستان گناوه به تشریح بخشی از فعالیتهای بهزیستی شهرستان اشاره و گزارش جامعی از حوزه های تخصصی توانبخشی، امور توسعه و پیشگیری، امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی، مسکن و اشتغال را ارائه کرد.

دیدار رئیس اداره شیلات شهرستان گناوه

رئیس اداره شیلات شهرستان گناوه ظهر امروز حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه دیدار کرد.

حجت الاسلام سید عبدالهای رکنی حسینی در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه شیلات گفت: باید نگاه ویژه ای به فعالیت های شیلاتی در شهرستان باشد. 

امام جمعه گناوه گفت: انتظار است مسئولان با دیدار چهره به چهره با مردم به ویژه مدیر شیلات، موانع و مشکلات مردم و فعالان شیلاتی را برطرف کنند. 

وی همچنین به ارائه راهکارهایی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های سازمانی اداره شیلات و تسهیل در امور مراجعه کنندگان پرداخت.

در این دیدار رئیس اداره شیلات شهرستان گناوه با بیان گزارشاتی مختصر از فعالیت های انجام شده اظهار داشت: امید است با استعانت از خداوند متعال و تلاشی مضاعف در جهت بالفعل کردن ظرفیت‌ها گام های استواری برداریم.


دیدار رئیس اداره منابع آب

رئیس اداره منابع آب شهرستان گناوه با امام جمعه امروز با حجت الاسلام سید عبدالهای رکنی حسینی امام جمعه گناوه دیدار کرد.

امام جمعه گناوه در این دیدار از اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت منابع آب این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و همراهی بیش از پیش مردم را در مدیریت مصرف منابع آب خواستار شد. 

در این دیدار رئیس اداره منابع آب شهرستان، ضمن تشریح شرایط منابع آبی شهرستان، به مساله مهم افت آبهای زیرزمینی و به طبع آن کاهش آب دهی چاه ها و پایین آمدن کیفیت آب پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha