دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1094810
۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
دعای عرفه

حوزه/ مراسم دعای پرفیض عرفه امروز همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۷ عصر در ۲۵ بقعه و امامزاده شاخص استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم دعای پرفیض عرفه امروز همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۷ عصر در ۲۵ بقعه و امامزاده شاخص استان بوشهر برگزار شد. مردم خداجوی بوشهر در سراسر استان در گرمای طاقت فرسا و رطوبت خود را به محل های برگزاری این مراسم معنوی رساندند و دعای عرفه را به یاد سیدالشهدا زمزمه کردند.

بوشهری‌ها در این مراسم دل‌های خود را روانه بین الحرمین و حرم حضرت امام حسین علیه السلام کردند و هم‌نوا با زائران اباعبدالله(ع) زیر لب با خدای خود راز و نیاز کردند.

مراسم دعای پرفیض عرفه در شهر بوشهر در امامزاده عبدالمهیمن (ع)، امامزاده محمدبن باقر (ع)، امامزاده حسن و جعفر (ع) ریشهر و امامزاده هاشم (ع) پایگاه هوایی برگزار شد.

در شهرستان تنگستان این مراسم معنوی در امامزاده میراحمد(ع) اهرم برگزار شد. همچنین مراسم در امامزاده زیدبن علی (ع) روستای گلنگون، امامزاده شاه نعمت الله (ع) روستای آباد و امامزاده امیرکبیر روستای چاه پیر شهرستان تنگستان برگزار گردید.

این مراسم در شهرستان دشتی در امامزاده بدرمنیر روستای بامنیر، امامزاده حسن و جعفر روستای کردوان و امامزاده زین العابدین روستای عربی با حضور گسترده مردم برگزار شد.

در شهرستان جم مراسم دعای عرفه در امامزاده سیدحبیب الله (ع) ریز، در شهرستان دیر در امامزاده محمد (ع) بردخون کهنه، امامزاده محمد شهنیاء و امامزاده سیدجمال الدین بردستان و در شهرستان کنگان در امامزاده شاه حسین (ع) بنک برگزار گردید.

در شهرستان دشتستان نیز مردم با حضور در امامزاده ابراهیم(ع) کلمه، شاهزاده احمد (ع) دالکی، شاه قطب الدین حیدر روستای درودگاه، شاه نورالله بنداروزز، سید محمد سجادی برازجان و آقا میرهداف سعدآباد دعای عرفه را زمزمه کردند.

همچنین مراسم پرفیض دعای عرفه در گناوه در امامزاده سلیمان بن علی (ع) و در دیلم در امامزاده حسن (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha