دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری در خرم آباد

حوزه/نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار در پیامی از حضور باشکوه مردم لرستان در مراسم تشییع و خاکسپاری حجت الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری(ره) قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و فرهاد زیویار استاندار لرستان در پیامی از حضور کم نظیر و باشکوه مردم قدرشناس و فهیم لرستان و خرم آباد در مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

«کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ»

ارتحال عالم ربانی، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری(ره) موجب حزن و اندوه فراوان در میان اقشار مختلف مردم در استان لرستان و شهرستان خرم آباد گردید.

بزرگ مردی از تبار نیکان و اسوه‌ای در زمره پاکان، مدافع حریم قرآن و عترت، فاتحی پیروز در جهاد اکبر، زاهدی پارسا، استادی بلند مرتبه در اخلاق، دارای روحیه تواضع و فروتنی، صاحب کرسی تدریس و شاگرد پروری در حوزه علمیه، شخصیتی انقلابی و بصیر در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی»، حامی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، که مراسم تشییع پیکر پاک آن عبد خدا، نمایانگر و تصدیق کننده همه این اوصاف است.

حضور پر معنا و کم نظیر مردم قدرشناس و فهیم لرستان به‌ویژه مردم شهرستان خرم آباد در آیین تشییع پیکر مطهر آن عالم عامل، بار دیگر مصداق عینی آیه شریفه «تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ» و نشانه پایبندی مردم بصیر به اسلام و انقلاب و علاقه وافر به علما و بزرگانِ دین است.

در خاتمه ضمن آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی برای آن استاد فرزانه، از کلیه مردم شریف و عزتمند استان لرستان، اقوام و طوایف و اقشار مختلف مردمی، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی، قضایی، مقامات کشوری و لشکری، خصوصاً ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، ریاست محترم حوزه‌های علمیه کشور، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، سادات مکرم و روحانیت معظم، حوزه‌های علمیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، اساتید و دانشگاهیان، اصناف و بازاریان، سازمان‌ها، ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی، که با حضور گسترده در برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این عبد صالح مشارکت نمودند، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

(والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته)
(چهارشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲، برابر با ۱۶ ذیحجه ۱۴۴۴)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha