دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مبلغان وظیفه سنگینی در محرم امسال بر عهده دارند و اگر با قدرت بیشتری تبلیغ نکنیم دچار استحاله فرهنگی خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ استان زنجان، گفت: دشمن در فضای مجازی شب و روز علیه کشورمان دروغ‌پردازی می‌کند و دروغ‌ها را روانشناسانه و به گونه‌ای مطرح می‌کند که برای مخاطب قابل پذیرش می‌شود.

وی با بیان اینکه در رأس تبلیغات دشمنان روحانیون، خبرگان و رؤسای قوا هستند، افزود: بیشترین اتهامات و توهین‌ها و هجمه‌ها علیه روحانیت انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه تاکنون مردم دین خود را با تبلیغ مبلغان به دست آورده اند، ادامه داد: بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان منبر خطابه‌ای یکی از مفیدترین روش‌ها است، باید مخاطب را شناخت و مقتضای حال را رعایت کرد.

وی با بیان اینکه مبلغان وظیفه سنگینی در محرم امسال بر عهده دارند، گفت: اگر با قدرت بیشتری تبلیغ نکنیم دچار استحاله فرهنگی خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه رهبری فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است، افزود: تقویت ایمان مردم از طریق مبلغان انجام می‌گیرد و متدینان همواره در صحنه‌های حساس کشور حضور دارند.

وی با بیان اینکه کشورمان با اقتدار در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است، افزود: دشمن در اغتشاشات سال گذشته با تبلیغات دروغ و جنگ ترکیبی به میدان آمد و اگر در برابر تبلیغات سستی کنیم دچار استحاله فرهنگی می‌شویم.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: ما سرباز ولایت هستیم و ابزار هیچ جناحی نیستیم که اگر باشیم، دچار خسران شده‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha