دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تشییع آیت الله رحیمیان  و شهید خطابخش در اصفهان

پیکرهای حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ یدالله رحیمیان و شهید غلامرضا خطابخش با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، همزمان با روز عاشورا پیکرهای حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ یدالله رحیمیان و شهید غلامرضا خطابخش با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری بر روی دستان مردم عزادار حسینی اصفهان تشییع و در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده شدند.

ببینید:

تصاویر تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان و شهید خطابخش در اصفهان

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان دستجردی استاد پیشکسوت حوزه علمیه اصفهان در شب تاسوعای حسینی دعوت حق را لبیک گفت.

شهید حاج غلامرضا خطابخش جانباز ۷۰ درصد که سال ۶۳ در یک ماموریت به درجه جانبازی نائل و قطع نخاع شده بود، هم در روز تاسوعای حسینی به یاران شهیدش پیوست.

حاج غلامرضا در دوران جنگ تحمیلی در لشکر ۱۴ امام حسین(ع) فعالیت می‌کرد و پس از دفاع مقدس نیز با حضور در دانشکده امیرالمومنین علیه السلام، فعالیت‌های فرهنگی را ادامه داد.

مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان روز شنبه از ساعت ۸:۳۰ در مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام چهارباغ اصفهان برگزار می‌شود.

مراسم سومین روز شهادت سردار جانباز شهید غلامرضا خطابخش ۸ مرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ در گلستان شهدای اصفهان، مسجد لسان‌الارض برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha