دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
الهامی

حوزه / جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه شیعه فرهنگی غنی است که ریشه در تعالیم الهی دارد، گفت: دشمن به صورت مستقیم برای شیعه نقشه می‌ریزد چرا که آنرا خار چشمی برای استکبار می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، امیرسرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در سی‌وپنجمین یادواره شهدای سایت رادار سوباشی که در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، اظهار داشت: از ۳۰۰ سال پیش تا به امروز در نظریه‌های راهبردی اعصار گذشته که توسط نظریه‌پردازان دنیا مطرح شده، در تمام نظریه‌ها تحت عناوین مختلف با هدف تسلط بر دنیا، یک نقشه مشترک وجود داشته است که این نقشه مربوط به ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه آخرین نظریه تحت عنوان شیعه توسط یک نظریه‌پرداز آمریکایی مطرح شده است، گفت: این نظریه تأکید دارد که اگر می‌خواهید بر دنیا مسلط شوید، باید مراقب شیعه باشید.

امیر الهامی، با تأکید بر اینکه شیعه فرهنگی غنی است که ریشه در تعالیم الهی دارد، اظهار کرد: دشمن به صورت مستقیم برای شیعه نقشه می‌ریزد چرا که آنرا خار چشمی برای استکبار می‌داند.

وی افزود: شیعه از سرچشمه پاک سرور و سالار شهیدان نوشیده و همین موضوع باعث شده تا دشمن طرح کلان و راهبردی را برای محدودیت آن در دنیا برنامه‌ریزی کند.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه شیعیان امروز یزید زمان خود را درک کرده و شناخته‌اند، یادآور شد: شیعه با پشتوانه رهبری شجاع و فرزانه و به برکت خون شهدا، با تمام توان مقابل دشمن و یزیدیان زمان ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه یزیدیان امروز نه تنها از رژیم کودک‌کش حمایت می‌کنند و خود جرم و جنایت را در دنیا گسترش می‌دهند، که حتی دارو را نیز برای برخی کشورها تحریم می‌کنند، خاطرنشان کرد: درس عاشورا، درس ظلم‌ستیزی است و ایران اسلامی در مسیر سرخ شهادت قرار دارد و از مکتب عاشورا با جان و دل تبعیت می‌کند.

امیر الهامی با بیان اینکه شهدای سوباشی ادامه دهنده همان مسیر سیدالشهداء بودند، گفت: این شهدای عزیز به خوبی وظیفه خود را درک کردند و به آن عمل کردند و لذا امروز وظیفه ما درک و حفظ ارزش‌های والای این شهدا برای مقابله با ترفندهای دشمنان است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن برای نسل جوان هر لحظه در حال طراحی نقشه است، یادآور شد: لازم است مفاهیم مکتب انقلاب و فرهنگ ناب دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha