دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

حوزه/ مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای، اقدام تروریستی و کینه توزانه مزدوران داعش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای، اقدام تروریستی و کینه توزانه مزدوران داعش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.

متن بیانه به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت کینه توزانه مزدوران داعش در شاهچراغ، یادآور اشکهای دلخراش آرتین عزیز در شهادت مظلومانه پدر، مادر و برادرش و خانواده‌های شهداء سال گذشته است. این گونه جنایتها به ویژه در مراکز مقدس، آن هم علیه انسانهایی که در حال راز و نیاز بودند، حاکی از استیصال دشمن و خوی انسان ستیز او است؛ نه دلیلی بر توانمندی او.

این هتک حرمت، هرگز جبران کننده و التیام بخش شکستهای پی‌درپی و افول استکبار جهانی، و نجات بخش رژیم جعلی اسرائیل از فرو پاشی زود هنگام و مانع تعالی و پیروزی‌های نوید بخش جبهه مقاومت به رهبری ایران اسلامی، نخواهد شد.

مجمع عمومی جامعه مدرسین این هتک حرمت را قاطعانه محکوم نموده و از درگاه خداوند رحمت‌گر، برای شهدا علو درجات، برای مجروحین شفای عاجل و برای عزیزانشان پاداش الهی، مسئلت می‌نماید.

از دستگاههای امنیتی و قوه قضائیه خواستار برخورد قاطعانه و اشد مجازات برای عناصر اخلال‌گر امنیت و آرامش روانی ملت بزرگ و عزیزمان هستیم.

مرداد ۱۴۰۲

مجمع عمومی جامعه مدرسین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha