دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قدردانی آیت الله  سیستانی از دانش آموز معلول عراقی

حوزه/ حضرت آیت الله العظمی سیستانی در دیدار با دانش آموز معلول عراقی که موفق به کسب معدل عالی شده بود از وی قدردانی کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سیستانی یک دانش‌آموز عراقی به نام سیف الدین سعد مبتلا به فلج مادرزادی چهار اندام را به مناسبت کسب معدل عالی در امتحانات پایه ششم، به همراه پدر و تعدادی از برادرانش به دیدار پذیرفتند.

ایشان ضمن ستایش از عزم و پشتکار این دانش آموز و تجلیل از عدم مانعیت معلولیت جسمی از کسب درجه عالی تحصیلی اظهار داشتند: موفقیت شگفت انگیز شما درس مهمی برای همگان است که بدانند هیچ چیز مانع از پیشرفت در زندگی با وجود اراده‌ای محکم و عزم تسلیم ناپذیر نیست.

این مرجع تقلید ضمن درخواست توفیق روزافزون برای این دانش آموز در مسیر پیشرفت علمی از خانواده او که نقش بسزایی در موفقیت او داشته‌اند تجلیل نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    14 0
    خدا حفظشون کنه
  • جواد ایمانی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    13 0
    خدا حفظشون کنه ایشان همون آقایی هستند که برای جنگیدن با داعش فتوا دادن و میلیون ها شیعه غیور عراق رفتند و داعش رو نابود کردن ان شاءالله به امید روزی که امام زمان ظهور بکنند و آن دو ریشه ی ظلم و فسق وفجور رو بسوزانند و بقایای این گرگ های نجس رو ازروی زمین پاک کنند
  • طلبه IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    افرین بر این مرجع عالیقدر نائب الامام الزمان که آبروی اسلام است انکه مانند جدش امیرالمومنین ع با وجود دسترسی به بیت المال اما دارای یک زندگی ساده بود