دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
گروهک‌های ضد انقلاب

حوزه/ با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، عوامل وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب در کردستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، جمعی از عوامل وابسته به عناصر تجزیه طلب و گروهک‌های ضدانقلاب صبح امروز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کردستان دستگیر شدند.

مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، با تأیید این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این دستگیر شدگان تلاش داشتند که صبح امروز با تهیه عکس و فیلم از مغازه‌ها و اماکن تجاری خوراک رسانه‌ای برای رسانه‌های بیگانه تأمین کنند که خوشبختانه در دام سربازان گمنام امام زمان(عج) گرفتار شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: همچنین در روزهای گذشته چندین عضو گروهک‌های تروریستی در سطح این استان بعد از شناسایی دستگیر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد و تروریست‌ها به دنبال انجام اعمال خرابکارانه و تشویش اذهان عمومی و نیز ایجاد فضای ناامن در سطح استان کردستان بودند که خوشبختانه با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی سریعاً شناسایی و دستگیر شدند.

رمضانی اظهار کرد: بی‌گمان هر کسی به دنبال ایجاد التهاب و ناامنی در سطح استان باشد، دستگیر و تحویل مقامات قضایی خواهد شد، زیرا خط قرمز جمهوری اسلامی امنیت و آسایش مردم می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha