سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
سید محسن محمودی

حوزه/ رئیس ستاد هفته وحدت استان تهران جزئیات برگزاری ویژه برنامه های هفته وحدت در استان تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نشست ویژه برگزاری مراسم هفته وحدت استان تهران ظهر سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور نمایندگان دستگاه‌ ها و نهادهای استان تهران برگزار گردید.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از تلاش‌ های دستگاه‌ ها و فعالان مردمی در برگزاری برنامه ها و مراسم جاماندگان اربعین و مراسم هشتم و ۱۷ شهریور ماه ، ایام ماه ربیع را ایامی با برکت دانست و برنامه ریزی جهت بزرگداشت هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) را بسیار ضروری دانست.

وی با اشاره به حرکات تفرقه افکنانه دشمنان برای ایجاد اختلاف میان مسلمین از هفته وحدت به عنوان بهترین فرصت برای خنثی سازی توطئه‌ های دشمن یاد کرد و خواستار اهتمام ویژه همه دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی در این زمینه گردید.

عضو ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با تاکید بر برگزاری محوری در تهران و شهرستانهای استان تهران در روز ۱۷ ربیع خاطر نشان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: اجرای برنامه ها و جشن ها در مساجد خاصه مساجد محوری تهران، مدارس و دانشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، مراکز صنفی ، نشست‌های تبیینی و تقریبی ، تجلیل از خانواده‌های شهدای شیعه و سنی خاصه شهدای اغتشاشات اخیر، راه اندازی کاروانهای سیار جشن و سرور در مناطق مختلف، اجرای برنامه‌های ویژه در پادگان‌ها و مراکز نظامی وانتظامی، فضاسازی مناسب شهری توسط شهرداری ها و کلیه سازمان‌ها و کارخانجات و اصناف ، تولید محتوای مناسب جهت فضای مجازی و اهتمام هرچه بیشتر صدا وسیما به اطلاع رسانی وانعکاس مراسم از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته وحدت خواهد بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: بسیار مناسب است که هیئت های مذهبی و مساجد در شب میلاد پیامبر اکرم(ص) با اطعام و پذیرایی مناسب نسبت به پیامبر خوبی ها ادای احترام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران همچنین برگزاری جشن های خانوادگی و ایجاد فضای پرنشاط در خانواده در ۱۷ ربیع را مورد تاکید قرارداد و گفت: از ۱۲ تا ۱۷ ماه ربیع الاول در ۷ مسجد محوری تهران مراسم ویژه برگزار خواهد شد.

در این نشست ضمن اظهار نظر نمایندگان دستگاه‌ها، حجت‌الاسلام عرب انصاری دبیر ستاد مرکزی هفته وحدت بر زمینه سازی حضور و مشارکت مردم در برگزار اینگونه برنامه‌ها تاکید کرد و مقرر گردید برنامه‌های سازمان‌ها و نهادها به این شورا ارائه گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha