دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امضای تفاهمنامه

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از امضای تفاهم‌نامه در راستای برگزاری دوره‌های معارف و مهدویت در استان بوشهر خبر داد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران از امضای تفاهم‌نامه در برگزاری دوره‌های معارف و مهدویت در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در راستای ترویج و آموزش معارف دینی در جامعه و گسترش فرهنگ مهدویت در عرصه اجتماعی تفاهم‌نامه‌ای میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان کارفرما و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به عنوان مجری به امضا رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: این تفاهم‌نامه در ۷ ماده و برای مدت ۲ ماه تنظیم و به امضا رسید که در صورت توافق طرفین قابل تمدید می‌باشد.

افروغ افزود: برگزاری دوره‌های معارف و مهدویت، پیگیری امور ثبت‌نام در دوره‌ها و صدور گواهینامه، برگزاری آزمون به همراه اعلام نتایج و هماهنگی با رابط آموزشی متخصص، بخشی از تعهدات مجری در این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ترویج و گسترش فرهنگ مهدویت از الزامات روز جامعه است که تک‌تک افراد به سهم خود و رسانه‌ها با ظرفیت بالای خود می‌بایست به این موضوع بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha