دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رضوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، گفت: فرهنگ استان و شهر نیاز جدی به کار جهادی و فرهنگی دارد و حوزه‌های علمیه در این جهاد باید در خط مقدم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام علیرضا رضوی امروز در دیدار با مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی که در حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته بین دو حوزه، اظهار داشت: تاکنون همکاری‌های تنگاتنگی بین دو حوزه علمیه خواهران و برادران وجود داشته و لازم است این همکاری‌ها بیش از گذشته ادامه داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، گفت: فرهنگ استان و شهر نیاز جدی به کار جهادی و فرهنگی دارد و حوزه‌های علمیه در این جهاد باید در خط مقدم باشند.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از مجموعه‌های فرهنگی نیاز جدی به حضور طلاب خواهر و برادر جهت معرفت افزایی دارند، اظهار کرد: وظیفه ما این است که ضمن تربیت نیروهای کارآمد و انقلابی، زمینه را برای حضور آن‌ها در مراکز تبلیغی فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تقدیر از زحمات صورت گرفته در حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه آذربایجان غربی آمادگی کامل خود را برای ادامه و تقویت همکاری‌های قبلی اعلام می‌کند.

لزوم راه‌اندازی مدارس و مهدکودک‌های مسجد محور در آذربایجان غربی

هم چنین مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی امروز در دیداری با علی مطهری مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با تأکید بر اینکه تعامل حوزه علمیه خواهران و آموزش و پرورش می‌تواند در تربیت نیروهای انقلابی و مومن در مدارس مؤثر باشد، اظهار کرد: یکی از طرح‌های خوبی که با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در مدارس اجرا می‌شود، طرح امین است و باید این طرح بیش از گذشته تقویت شود.

حجت الاسلام رضوی افزود: حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی این آمادگی را دارد که دوره‌های توانمندسازی معرفتی را برای معلمین و همکاران آموزش و پرورش برگزار کند.

وی با تأکید بر لزوم راه‌اندازی مدارس و مهدکودک‌های مسجد محور در آذربایجان غربی، تصریح کرد: دشمن با استفاده از ضعف‌ها و کم‌کاری‌ها، فرهنگ اسلامی را هدف قرار داده و فرهنگ منحط غربی را ترویج می‌کند، لذا لازم است معرفت دینی، فرهنگی و سیاسی دانش آموزان مدارس استان بیش از پیش تقویت و جلسات مؤثر معرفت افزایی سیاسی و فرهنگی و دینی برای آن‌ها برگزار شود.

حوزه‌های علمیه در عرصه کار جهادی و فرهنگی در خط مقدم باشند

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha