دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کلشی نژاد

حوزه/ ماموستا کلشی نژاد گفت: این جنایات نشانگر خوی توحش دولت های غربی و رژیم صهیونیستی است و آن ها در جنگ‌های صلیبی این جنایات را علیه اسلام انجام داده‌اند و این جنایات آن‌ها تازگی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در اجتماع طلاب و روحانیون ارومیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه که در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: حجم جنایت رژیم صهیونیستی به قدری بالاست که کلمات توان بیان آن را ندارند و تصویر نیز نمی تواند این جنایت را به تصویر بکشد.

وی با بیان این‌که طوفان الاقصی یکی از افتخارات دنیای اسلام در عصر حاضر بود، گفت: جنایاتی که در غزه اتفاق می افتد مخالف همه کنوانسیون های بین‌المللی است و در هیچ کجای دنیا کودکان و کادر درمان را قتل عام نمی کنند و این نشان می دهد رژیم صهیونیستی از حوزه انسانی به دور است و بمب هایی که بر سر غزه می ریزد خلاف اصول انسانی و حتی حیوانی است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه تصریح کرد: این جنایات نشانگر خوی توحش دولت های غربی و رژیم صهیونیستی است و آن ها در جنگ‌های صلیبی این جنایات را علیه اسلام انجام داده‌اند و این جنایات آن‌ها تازگی ندارد.

وی گفت: امروز رسانه های دشمن جنایت بی نظیر رژیم صهیونیستی را سانسور می کنند و به صورت خلاف واقع به دنیا مخابره می‌کنند و این وظیفه ما روحانیون را سنگین تر می کنند که باید برای مردم تبیین کنیم.

ماموستا کلشی‌نژاد عنوان کرد: می‌گویند حمله را حماس شروع کرده و رژیم صهیونیستی از خود دفاع می‌کند در حالی که ۷۵ سال است این رژیم ملت فلسطین را از خانه و کاشانه خود بیرون رانده و وطن آن‌ها را اشغال کرده و مردم فلسطین حق دفاع از سرزمین های مادری‌شان را دارند.

وی افزود: این‌که امام امت آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کرد به دلیل این بود که امت اسلامی را دور هم در دفاع از فلسطین جمع کند و اما امروز روحانیون اهل سنت تمام آمادگی خود را همچون مسلمانان صدر اسلام برای حضور فیزیکی در غزه در حمایت از فلسطین و پس گرفتن سرزمین های اسلامی اعلام می داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha