دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
جمعیت جوانان مسلمان تاجیک

حوزه/ جمعیت جوانان مسلمان تاجیک از آمادگی اعضای خود جهت پیکار با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعیت جوانان مسلمان تاجیک با صدور بیانیه‌ای در محکومیت جنایت ددمنشانه بمباران بیمارستان المعمدانی غزه از آمادگی اعضای خود جهت پیکار با رژیم صهیونیستی خبر داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذینَ یُقاتَلونَ بِأَنَّهُم ظُلِموا وَإِنَّ اللَّهَ عَلیٰ نَصرِهِم لَقَدیرٌ (حج ۳۹)

«به مسلمانانی که مورد قتل و غارت قرار گرفته‌اند، رخصت جنگ با دشمنان داده شد، زیرا آنها از دشمن، سخت ستم کشیدند؛ و همانا خداوند بر یاری آنها قادر است.»

در پی حمله وحشیانه رژیم غاصب، خونخوار و کودک‌کش اسرائیل به مردم مظلوم، بی‌دفاع و بی‌پناه فلسطین هزاران نفر از جمله زنان و کودکان غزه شهید، زخمی، و آواره شدند. رژیم منحوس صهیونستی در ادامه این جنایات ددمنشانه خود با بمباران بیمارستان المعمدانی و شهادت بیش از هزار نفر، داغ سنگینی بر دل‌های انسان‌های آزادی‌خواه گذاشت.

سازمان‌های بین المللی حقوق بشری، دولت‌های آزادی‌خواه علی الخصوص کشورهای اسلامی باید در قبال حمایت از مردم مظلوم فلسطین متحد بوده و ضمن محکومیت جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل، اقدامات عملی و تأثیرگذاری را به کار گیرند.

به یقین "طوفان الاقصی" فریاد و خروش ملت ستمدیده‌ای است که بیش از هفت دهه به مقاومت و مبارزه با این دشمن سفاک و حامیان آن پرداخته است. مطمئنا پیروزی از آن این ملت مظلوم بوده و رژیم جعلی صهیونستی و دولت‌های پشت صحنه این جنایات به سزای اعمال ننگینشان خواهند رسید ان شاءالله.

جمعیت جوانان مسلمان تاجیک ضمن محکومیت جنایت‌های وحشیانه رژیم غاصب صهیونستی، همدردی خود را با مردم مظلوم فلسطین و تمام مسلمانان جهان ابراز نموده و با حمایت از جبهه مقاومت فلسطین، آمادگی خود را جهت اعزام و پیوستن به صفوف مجاهدان مسیر آزادی قدس اعلام می‌دارد.

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.

جمعیت جوانان مسلمان تاجیک

۲۶ مهر ۱۴۰۲

۱۸ اکتبر ۲۰۲۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha