دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه بصیرتی بانوان فارغ التحصیلان و فعالان فرهنگی حوزه های علمیه خواهران

جلسه بصیرتی مدیران، طلاب، مبلغین، اساتید، کادر و دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران اهواز و فعالان فرهنگی با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جلسه بصیرتی مدیران، طلاب، مبلغین، اساتید، کادر و دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران اهواز و فعالان فرهنگی در سطح شهر اهواز باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امروز در میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

این جلسه به صورت پرسش و پاسخ و در راستای سلسله جلسات بصیرتی که در مدارس علمیه خواهران استان خوزستان برگزار شد و ادامه خواهد داشت.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: وقتی مادر حضرت موسی(ع) فرزندش را به رود نیل سپرد، خداوند متعال دو وعده به او داد؛ یکی برگرداندن طفل و دیگری وعده قرار دادن حضرت موسی(ع) از مرسلین. روایت است که وقتی بلا به اوج می‌رسد، فرج نزدیک است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه دین مبین اسلام تأکید دارد که زن در اجتماع خود را بپوشاند، افزود: شهید مطهری عالمانه درخصوص میزان اثرگذاری زن در جامعه و خانواده نکاتی را بیان می کند.

وی اظهار کرد: کشورهای غربی با فهمیدن جایگاه زن، برای به لجن کشیدن آن برنامه ریزی و طراحی کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha