دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه میانه با تأکید بر اینکه آگاهی بخشی و روشنگری برای نسل جدید باید با قدرت تداوم داشته باشد، گفت: هدف از هجمه‌های دشمن در فضای مجازی سست و تضعیف نمودن بدنه نظام و جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه میانه امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی میانه با اشاره به تلاش دشمنان بر تضعیف و خنثی سازی ایام الله و کارکشته بودنشان در امر تبلیغات سوء، اظهار داشت: با وجود آنکه دشمن در فضای مجازی مدام تبلیغ منفی می‌کند، اما در مقابل رسانه‌های ما سکوت کرده‌اند و این باعث شده تا برخی جوانان و حتی افراد پخته نیز تحت تاثیر دروغ‌ها و سیاه نمایی‌های معاندین قرار گیرند و نسبت به دلسوزان نظام نیز نگاه بدبینانه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه آگاهی بخشی و روشنگری برای نسل جدید باید با قدرت تداوم داشته باشد، هدف از هجمه‌های دشمن در فضای مجازی را سست و تضعیف نمودن بدنه نظام و جامعه عنوان کرد و یادآور شد: وقتی بدنه از کار افتاد، دشمن با یک بهانه جنگ راه انداخته و میدان داری می‌کند و در این حالت کسی از آحاد جامعه نیز واکنش نشان نخواهد داد.

وی افزود: در چنین شرایطی دشمن بین انقلابی و غیرانقلابی فرقی قائل نمی‌شود و اتفاقا خائنین به نظام را به دید وطن فروش، زباله و موریانه اجتماعی تاریخ مصرف گذشته از دم تیغ می‌گذراند.

امام جمعه میانه با بیان اینکه دشمن، ایران را مانع اصلی زیاده خواهی خود می‌داند، گفت: مستکبران تمامی نقشه‌ها را علیه کشورمان امتحان کرده‌اند و نتیجه عکس گرفته‌اند، چرا که در محاسباتشان قدرت خداوند، ارزش‌های قرآنی، معنویات، اعتماد به ولایت فقیه و ائمه را در نظر نمی‌گیرند و نمی‌دانند که اینجا، شهادت یک فرهنگ است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha