دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر مراسم سالگرد شهید آرمان علی وردی در شهرک اکباتان، مقتل شهید علی وردی

کارگردان سینما و تلویزیون با انتقاد از شهرداری گفت: بنده از شهرداری تهران گله مند هستم چرا که انتظار داشتیم در سالگرد آرمان عزیز یادبودی در محل شهادت نصب گردد تا در تاریخ ثبت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم اولین سالگرد طلبه بسیجی شهید آرمان علی‌وردی با حضور مقامات لشکری و کشوری و مردم شهر تهران، شامگاه جمعه در محل شهادت این شهید عزیز ( اکباتان تهران) برگزار شد.

ببینید:

تصاویر بزرگداشت شهید آرمان علی‌وردی در شهرک اکباتان

ابوالقاسم طالبی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در این مراسم اظهار کرد: شهرک اکباتان یکی از محله های با فرهنگ شهر تهران است و افراد فرهیخته ای در این شهرک زندگی می کنند و اینکه یک عده ای در زمان اغتشاشات سال گذشته از جاهای دیگر به این محل آمده و مسبب شهادت آرمان علی‌وردی شده اند را نباید به پای این محله و مرمان شریف آن نوشت.

وی ادامه داد: شهرک اکباتان از محله های انقلابی است که چند شهید مدافع حرم شهیدان شیر دل، ذاکر حسنی و عبداللهی را تقدیم کرده است و اتفاقی که سال گذشته برای آرمان عزیز در این مکان افتاد توسط اراذل و اوباش و اغتشاشگرانی بود که از جاهای دیگر به این محله آمده بودند و دست به این جنایت زدند.

انتقاد از کم کاری شهرداری

کارگردان سینما و تلویزیون در پایان با انتقاد از شهرداری و ارائه یک پیشنهاد گفت: بنده از شهرداری منطقه و شهرداری تهران گله مند هستم چرا که انتظار داشتیم در سالگرد آرمان عزیز یادبودی در محل شهادت نصب گردد تا در تاریخ ثبت شود.

بهادری جهرمی: تا آرمان علی‌وردی‌ها هستند دشمن کاری از پیش نمی برد

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز در اجتماع عاشقان آرمان عزیز با بیان این که ظلم ماندنی نیست، اظهار کرد: شهید آرمان علی‌وردی یک تابلو و نمونه روشن و حقیقی از حقیقت، صبوری، مظلومیت، مقاومت در مسیر آرمان ها، انسانیت، اخلاق، آزادگی، معنویت و مصداق عملی پای ارزش ها و آرمان ها ماندن است.

وی افزود: صحنه ای که آرمان عزیز و آرمان های عزیز خلق می کنند، فقط برای بیداری وجدان های مرده و تاریک در محدوده شهرک اکباتان، شهر تهران و ایران نیست، بلکه در کل جهان است و گستره مکانی ندارد و گستره زمانی نیز دارد و باعث روشنگری حقیقت تاریخ می شود.


سخنگوی دولت تصریح کرد: حضور ما معنایش این است که قدردان استقامت و مقاومت پای انقلاب و ارزش های هستیم و یادآوری این نکته است که تا آرمان‌ها هستند ظلم ماندنی نخواهد بود و حتماً حق پیروز و باطل حتماً شکست خواهد خورد.

بهادری جهرمی در پایان یادآور شد: تا امثال آرمان‌ها در محور مقاومت در ایران، سوریه، یمن، لبنان، فلسطین و ... هستند بدون شک هرچه دشمنان دست و پا بزنند نمی توانند مقاومت را بشکنند و جنایات درنده خوها و حیوان‌های انسان نمای تاریخ، نهایتش چیزی جز سقوط خودشان نخواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha