دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: طبق آمار بیش از ۱۰ هزار لیسانس بیکار در استان کردستان داریم بنابراین از مسئولان درخواست داریم که در پست‌های مدیریتی از انتصاب‌های فامیلی، سببی و نسبی به شدت دوری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ششمین جلسه شورای اداری استان کردستان امروز در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این جلسه اظهار داشت: باید در سفرهایی که به شهرستان‌ها داریم به دنبال حل مشکلات باشیم و اجازه ندهیم که این سفرها به سفرهای فانتزی تبدیل شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: طبق فرموده امام کاظم علیه السلام ۳ چیز زمینه هلاک انسان است و همین سه عامل باعث شکست او می‌شود که یکی از این موارد پیمان شکنی می‌باشد، بنابراین مسئولان در بحث عمل کردن به تعهدات و وعده‌های خود صادق باشند.

وی دومین موردی که موجب شکست انسان می‌شود را دور شدن از سنت‌ها و فرایض دینی توسط مدیران دانست و بیان داشت: تک‌روی و مشورت نگرفتن از دیگران سومین عامل شکست هر فردی است بنابراین زمانی کارها به خوبی پیش می‌رود که نظر کارشناسان لحاظ شود.

استاد حوزه خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران باید قدر فرصتی که برای خدمت به مردم به دست آورده اند را به خوبی بدانند و همواره خدمت بی‌منت را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان گفت: طبق آمار بیش از ۱۰ هزار لیسانس بیکار در استان کردستان داریم بنابراین از مسئولان درخواست داریم که در پست‌های مدیریتی از انتصاب‌های فامیلی، سببی و نسبی به شدت دوری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha