سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار لرستان در پیامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی ،از مردم ولایتمدار، انقلابی و حماسه‌ساز استان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۱۳ آبان تا ابد یادآور شکست هیمنه آمریکا و استکبار جهانی به دست ملت غیور و بااراده ایران اسلامی است که موجی عظیم از مقاومت در دل آزادگان جهان برافروخت و ابهت پوشالی ستمگران عالم به سرکردگی آمریکا را درهم فرو ریخت.

حوادث سه‌گانه این روز از تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ تا کشتار دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام راحل؛ نگاه استکبارستیزی را به‌عنوان شاخصه یک حکومت الهی در وجود نوجوانان، جوانان و همه اقشار مردم آن‌چنان رشد داد که در مسیر مبارزه افتخارآمیز، همیشه پیشرو هستند و امتداد این تفکر در حوادث اخیر فلسطین قهرمان هم تبلور یافته و موجب عصبانیت اشرار عالم شده است.

سیزدهم آبان روز بلوغ بصیرت و شکفتن رشادت‌های مردم مبارز ایران و نشان تبلور فرهنگ استکبارستیزی در میان دانشجویان و دانش‌آموزان است.

حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال که با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» که از اهداف امام خمینی (ره) بود، حضوری خاص در برهه‌ای خاص از تاریخ منطقه است.

امروز ملت مظلوم اما عزیز و مقاوم فلسطین، مورد هجوم دهشتناک صهیونیست‌ها با حمایت و دخالت مستقیم شیطان بزرگ قرار دارند و حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دقیقاً حمایت از این ملت مظلوم است و فرصتی برای محکوم‌کردن اقدامات خصمانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

اینجانب ضمن تبریک ۱۳ آبان روز دانش‌آموز از مردم شریف استان که یاور مظلومان بوده و هستند، برای حضور گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی این روز و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره)، منویات رهبر معظم انقلاب و سردادن ندای برائت و انزجار از استکبار جهانی و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی دعوت کرده تا بار دیگر فریاد برائت از شیطان بزرگ و فریاد خشم حیدری بر سر «شیطان اورشلیم» در آسمان لرستان طنین انداز شود.

از خداوند قادر متعال سربلندی و سعادت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha