دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماز جمعه

حوزه/ یکی از ائمه جمعه گرگان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسراییل، گفت: منشا تمام شرارت های اسراییل آمریکای خونخوار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت الاسلام جلیل دماوندی خطیب جمعه بخش انبارالوم شهر گرگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت مومنین به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: تفکر و عبرت گرفتن از حوادث می‌تواند انسان را از فتنه‌ها و بلاها نجات دهد، در طول تاریخ دفاع از حق باعث شد که باطل عقب نشینی کند.

وی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسراییل، گفت: منشا تمام شرارت‌های اسراییل، آمریکای خونخوار است.

امام جمعه انبارالوم، با اشاره به مقاومت مردم غزه در دفاع از سرزمین خود، یادآور شد: با وجود تسلیحات نظامی آنچنانی اسراییل، مردم غزه همچنان پای وطنشان ایستاده‌اند و می‌گویند ما خاکمان را رها نمی‌کنیم، در مقابل، شهرک نشینان صهیونیستی در حال فرار از سرزمین اشغالی هستند.

وی درس مقاومت و ایستادگی را دستاورد شهادت شهید فهمیده دانست و اظهار کرد: انسان باید جان خودش را برای اسلام ولایت و قرآن بدهد، آمریکا بداند هم اکنون حسین فهمیده‌های فراوانی داریم که منتظر امر مقام معظم رهبری هستند.

حجت الاسلام دماوندی ضمن دعوت به شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، خاطرنشان کرد: شرکت در راهپیمایی باعث خشم دشمنان اسلام می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha