دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر| جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان فارس

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس عنوان کرد: با توجه به اینکه در یک الی دو سال گذشته جذب معلم در آموزش و پرورش شدت گرفته است قطعا در آینده با بحران کیفیت نیز مواجه خواهد شد، از این رو دوره هایی جهت ارتقاء محتوایی و مهارتی معلمان برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ساجدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شیراز با اشاره به برگزاری جلسه کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه علمیه استان فارس، اظهار کرد: این جلسه پیش از ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد که مدیرکل آموزش و پرورش به ارائه گزارش هایی از سفر وزیر آموزش و پرورش به فارس پرداخت.

وی در ادامه به پیشنهادهایی درباره همکاری حوزه و دانشگاه پرداخت و اضافه کرد: باید برای طلاب واجد شرایط که از حوزه علمیه فارغ التحصیل شدند و پایان نامه خود را ارائه داده اند شرایطی را فراهم کنیم که بتوانند مدرسه غیر انتفاعی امین را راه اندازی کنند؛ در واقع مدرسه ای که صفر تا صد آن را طلاب اداره کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس عنوان کرد: با توجه به اینکه این یک الی دو سال گذشته جذب معلم در آموزش و پرورش شدت گرفته است قطعا در آینده با بحران کیفیت نیز مواجه خواهد شد، از این رو دوره هایی جهت ارتقاء محتوایی و مهارتی معلمان برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یاالله IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    انشاءالله بساط مدرسه های غیر انتفاعی برچیده شود