دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسن رشید العبایجی تولیت قانونی حرم مطهر امام حسین علیه‌السلام با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت

حوزه/ حسن رشید العبایجی تولیت قانونی عتبه حسینی با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی‌نژاد مشاور تولیت حرم مطهر بانوی کرامت دیدار کرد و در این دیدار به لزوم هم‌افزایی و همبستگی ملت‌های مسلمان در مقابل کفر و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسن رشید العبایجی تولیت قانونی حرم مطهر امام حسین علیه‌السلام با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی‌نژاد مشاور تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها دیدار و پرچم گنبد مطهر حرم امام حسین علیه‌السلام را به وی اهدا کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی‌نژاد در این دیدار با بیان اینکه همه ملت‌های مسلمان این روزها نسبت به قضیه فلسطین عزادار هستند، اظهار کرد: ملت فلسطین با الگوگیری از اباعبدالله (ع) علیه ظلم قیام کردند و اکنون در مقابل این هجمه سنگین، مقاومت و از خود دفاع می‌کنند وگرنه این مصیبت‌ها برای بشر قابل‌ تحمل نیست.

وی با بیان اینکه ان‌شاءالله دعای شما در جوار امام حسین علیه‌السلام در حق ملت فلسطین مؤثر واقع شود، افزود: ما معتقدیم مقدمات ظهور در حال فراهم‌ شدن است و مردم از این ستم‌ها به ستوه آمده‌اند و بی‌صبرانه منتظر ظهور منجی عالم بشریت هستند.

مشاور تولیت حرم حضرت معصومه(س) ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران روزی در مسیر استکبارستیزی تنها بود؛ ولی الان عراق با تمام جمعیت و امکاناتش در کنار ما است و همچنین سوریه، لبنان، یمن و سایر ملت‌های آزادی‌خواه منطقه و جهان به میدان آمده‌اند و هر روز جمعیت و امکانات ما بیشتر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هر روز قدرت مسلمانان در مقابل کفر بیشتر، نگرانی‌ها کمتر و پیروزی قطعی‌تر می‌شود، اضافه کرد: یاران امام عصر(عج) در دنیا همدیگر را پیدا می‌کنند و ان‌شاءالله زمینه ظهور فراهم خواهد شد.

همچنین در این دیدار حسن رشید العبایجی با بیان اینکه خداوند زیارت حضرت معصومه(س) را روزی ما کرد و ان‌شاءالله به برکت این زیارت شفاعت ایشان در بهشت را نصیب ما کند، افزود: در قضیه فلسطین موضع ما موضع جمهوری اسلامی است و برای این موضع سر خود را بالا می‌گیریم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از دولت‌های قوی منطقه است و در جهت نصرت امام‌زمان(عج) حرکت می‌کند، گفت: در گذشته شیعه ضعیف بود، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران که با پیروی از نهضت امام حسین(ع)، با استفاده از معارف اهل‌بیت (ع) به پیروزی رسید شیعه قوی شده و این باعث خوشحالی ما است.

گفتنی است در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد با اهدای متبرکات فاطمی از تولیت عتبه حسینی و همراهانش تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha