دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/دیدار فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امانت داری، رازداری و خلوص نیت ۳ کار مهم هستند که باید با نیت و قریب الهی انجام دهیم تا ان شاء الله ثمرات معنوی آنرا در زندگی دنیوی و اخروی ببینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان امروز با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این دیدار با اشاره به حدیثی از امیر المومنان حضرت علی(ع) اظهار کرد: امیرالمومنین (ع) می فرمایند: گمان مبر که کاری که به دست تو سپرده شده است طعمه ای در دستان توست، بلکه امانتی است نزد تو.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: ۳ کار را باید با نیت و قریب الهی انجام دهیم تا ان شاء الله ثمرات معنوی آنرا در زندگی دنیوی و اخروی ببینیم. اولین کاری که انسان مومن باید بدان توجه کافی داشته باشد، موضوع امین بودن و امانتداری است. شخص امانت دار همواره فردی مورد اطمینان و وثوق دیگران است و از سوی دیگر این صفات عالیه از ویژگی های بارز هر مومنی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی دیگر از نکاتی که انسان مومن باید بدان توجه داشته باشد، مسئله رازی داری است؛ انسان با رازداری خود می تواند بسیاری از فتنه ها و نزاع ها را بین برادران دینی از بین ببرد، بنابراین توجه به امر رازی داری باید نصب العین همه ما باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نکات برخورد حکیمانه با مسائل است، انسان در برابر موقعیت باید همواره با تعقل و درایت عمل کند و برای اینکه فرجام کار نیک شود، برخوردی حکیمانه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha