دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه به جاده چریف شهرستان اشاره کرد و گفت: جاده مرگ بار چریف چند سال است که تکمیل نشده، دنبال مقصر نمی گردیم؛ جمعی از مسئولین غفلت یا کوتاهی یا سستی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه های این هفته نماز جمعه پس از دعوت نمازگزاران به تقوای الهی درسخنانی در اوصاف متقین گفت: اهل تقوا به وجود آخرت و عالم غیب یقین دارند به عالمی که با چشم سر ندیده اند ایمان دارند یقین دارند که انسان بیهوده و عبث آفریده نشده است.

امام جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیجیان اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب فرمودند جغرافیای سیاسی منطقه درحال دگرگونی است اما نه به نفع آمریکا؛ آنها در سوریه دنبال خاورمیانه جدید بودند اما این دگرگونی به نفع مقاومت است.

وی بیان داشت: طوفان الاقصی آبروی اسرائیل و آمریکا و همه طرفدارانشان را برد. آنها از روی عجز و ناتوانی این همه خباثت می کنند، بیمارستان را می زنند و زن و کودک و بیماران را به شهادت می رسانند.

هاشمی نژاد افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور کوبا درباره دولت جمله زیبایی فرمودند که دولت آقای رئیسی دولت کار و فعالیت است، اقدامات این دولت اساسی و زیربنایی، گرانقدر و گرانسنگ بوده است. در این دولت بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی شهریار پس از ۳۴ سال با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید از این اقدامات دولت زیاد داشته است پایبند شعارهای خود بوده است.

وی با بیان اینکه مسئولین این دولت میدانی هستند و پشت میز نشین نیستند ابراز داشت: دیروز در روسیه امروز در البرز و سفرهای دوره دوم همچنان ادامه دارد.

امام جمعه عسلویه به جاده چریف اشاره کرد و افزود: جاده مرگ بار چریف چند سال است که تکمیل نشده، دنبال مقصر نمی گردیم اما جمعی از مسئولین غفلت یا کوتاهی یا سستی کردند، قدری توجه خاص به این موضوع نداشته اند جاده ای پر تردد به ویژه در روزهای پنج شنبه و جمعه، توجه خاص می خواهد چرا توجه نکردند، عزیزانی که از دست می دهیم خانواده هایی مصیبت زده می شوند، به مسئولین عرض می کنم جان مردم برای شما مهم باشد. من بارها گفته ام مردم خط قرمز ما هستند شعار من این است هرچه مربوط به مردم است جدی تر بگیرید؛ جان مردم و آسیب هایی که به مردم وارد می شود جدی تر بگیرید.

حجت الاسلام هاشمی نژاد ابراز داشت: از مسئولین مصرانه می خواهم قضیه جاده چریف را حل و فصل کنند آن مقدار که کار شده هم ناقص است همه را کامل کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha