دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برگزاری دوره تربیت مدرس آشنایی و انس کودکان با قرآن  در ارومیه

حوزه/ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: دوره تربیت مدرس آشنایی و اُنس کودکان با قرآن در دو گرایش مهارت‌های تدریس و روانشناسی با حضور ۳۴ نفر از مربیان خواهر شهرستان‌های استان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

ادریس آقالو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، از برگزاری دوره تربیت مدرس آشنایی و اُنس کودکان با قرآن خبرداد و اظهار داشت: دوره تربیت مدرس آشنایی و اُنس کودکان با قرآن در دو گرایش مهارت‌های تدریس و روانشناسی برای اولین بار در استان آذربایجان غربی با حضور ۳۴ نفر از مربیان خواهر شهرستان‌های استان آذربایجان غربی از ۱۵ آذر در حال برگزاری است و امروز به پایان می‌رسد.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، بیان کرد: مدرسان این دوره تخصصی که با معرفی و هماهنگی سازمان دارالقرآن الکریم کشور از تهران در استان حاضر شده‌اند، با حمایت امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، مرکز آموزش عالی امام حسین(ع) سپاه استان و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ارومیه در حال برگزاری می‌باشد.

آقالو یادآور شد: این دوره به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان نور کوثر ارومیه که از موسسات فعال دارای مجوز از اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی است، برگزار می‌شود.

حجت الاسلام منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از سخنرانان ویژه این دوره بوده است.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha