دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: باید تمام فعالیت‌های ما در راستای رضایت مردم و حل مشکلات باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امشب در جلسه شورای اداری شهرستان کامیاران، اظهار داشت: باید تمام فعالیت‌های ما در راستای رضایت مردم و حل مشکلات باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دولت سیزدهم تلاش‌ها و خدمات بسیاری در خدمات رسانی به جامعه داشته که یکی از این خدمات تلاش برای سامان بخشیدن به تورم بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان کرد: تلاش مدیران و مسئولان برای دفاع از حقوق مردم قابل تقدیر است و باید قدر چنین مدیرانی را در جامعه اسلامی به خوبی بدانیم.

وی با اشاره به اینکه باید از استعدادها و پتانسیل‌های فرهنگی و گردشگری کردستان به نحو احسن استفاده کرد، اظهار کرد: از عوامل توسعه و پیشرفت در استان کردستان، نگاه تخصصی به پتانسیل‌های گردشگری و فرهنگی در این خطه است، ولی با این وجود تاکنون به این مهم توجه کافی نشده.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به لزوم تجهیز و توسعه کتابخانه‌ها در سطح شهرستان‌ها و شهرها و حتی روستاها، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ مطالعه در سطح کشور و به‌ویژه استان کردستان و شهرستان‌های تابعه نهادینه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha