دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رویداد تفکر تعاون آفرین

حوزه/ کارگاه آموزشی «تفکر تعاون‌آفرین» با بررسی راهبردهای نوین مردمی سازی در مدیریت ایده تا اجرا از سوی مرکز نوآوری آلاء روز پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، کارگاه آموزشی «تفکر تعاون‌آفرین» که با حضور کارشناسان حوزه طراحی اجتماعی برگزار می‌گردد، مناسب برای طلاب برادر فعال و دارای ایده و دغدغه پیاده‌سازی آن بوده و طی آن چگونگی رسیدن به ایده های مفید و کاربردی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین راه های مقیاس پذیری ایده ها و توسعه آنها با کمترین منابع از مهمترین محورهای بحث در این کارگاه می باشد.

بنا بر اعلام مرکز نوآوری آلاء، دانش مردمی سازی با دانش جمع سپاری متفاوت بوده و این کارگاه به شرکت کنندگان کمک می‌کند تا ایده‌های خود را در قالب و اصول درست و با هزینه کمتر و توسعه چند برابری مردمی‌سازی نمایند.

رویداد تفکر تعاون‌آفرین در روز پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ در قم، سالن همایش‌های مرکز نوآوری آلاء واقع در بلوار امین، کوچه ۸، پلاک ۱۳۳، ساختمان المرتضی(ع) برگزار می‌گردد.

علاقمندان به شرکت در کارگاه آموزشی تفکر تعاون‌آفرین می‌توانند با استفاده از لینک https://aalaa.ir/thinking ثبت نام و در صورت پذیرش، در این رویداد شرکت کنند.

شایان ذکر است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق مدیریت کانال مرکز نوآوری آلاء به آدرس @aalaa_ir در پیام رسان ایتا پرسش های خود را مطرح نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha