یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
مسابقه کتابخوانی حاج قاسمی که من می‌شناسم

حوزه/ مسابقه کتاب‌خوانی «حاج‌قاسمی که من می‌شناسم» با اهدای جوایزی از جمله اسکان در زائرسرای رضوی همراه با خانواده، نگین انگشتری متبرک، تابلوفرش متبرک و جوایز ارزنده و متبرک دیگر از ۹ دی تا ۱ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسابقه کتاب‌خوانی «حاج‌قاسمی که من می‌شناسم» با همکاری آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

این مسابقه با محوریت کتاب «حاج‌قاسمی که من می‌شناسم» در چهار محور ارسال ایده با محوریت کتاب، پرسش‌وپاسخ از متن کتاب، ارسال فیلم و صوت از خوانش کتاب و ارسال آثار هنری شامل نقاشی، خطاطی و… با محوریت کتاب برگزار می‌شود و شرک کنندگان در دو محور ارسال ایده و ارسال آثار هنری از امتیاز بیشتری برخوردار خواهند شد.

جوایز این مسابقه شامل اسکان در زائرسرای رضوی همراه با خانواده، نگین انگشتری متبرک، تابلوفرش متبرک و جوایز ارزنده و متبرک دیگر است که به‌قیدقرعه به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

این مسابقه از ۹ دی هم‌زمان با آغاز دهه بصیرت شروع و تا یکم بهمن ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت رد این مسابقه به نشانی اینترنتی https://haram.razavi.ir/quiz/55 مراجعه کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند با خرید کتاب از حرم مطهر رضوی با تخفیف ۵۰ درصدی، خرید کتاب الکترونیک از وبگاه فرا کتاب با تخفیف ۵۰ درصدی و یا خرید کتاب کاغذی با تخفیف ۴۰ درصدی از وبگاه انتشارات خط مقدم در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha