دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1129371
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
ایران قوی

حوزه/ محور مقاومت، ایران است و محور ایران، قدرت نرمی به نام ارادهٔ مردم. مردم ایران، نزدیک به نیم قرن است که زیر هجمه های نظامی، اقتصادی، سیاسی و امنیتیِ تمام نظام سلطه ایستاده اند و پیروزمندانه، ارادهٔ‌شان را بر خواست دشمن غلبه داده اند.

خبرگزاری حوزه | چاره ای نیست، باید سراغ عامل اصلی بروند. و آن مردم ایران هستند.

عجله نکنید؛ قدرت اصلی ای که اسرائیل را از پای در آورده، تنها گروه چریکی نظامی حماس نیست. قدرت اصلی، همان صبر و استقامتی است که سه ماه است زیر موشک و راکت، ذکر خدا می‌گوید و کوتاه نمی آید.

شما در جنگ میان غزه و ارتش اسرائیل کدام را پیروز میدانید؟ قدرت سخت رژیم صهیونیستی یا قدرت نرم استقامت زن و کودک غزه؟ کدام بر دیگری غلبه خواهد کرد؟ بیش از هشتاد روز است که قدرت سخت، نتوانسته قدرتِ نرم را شکست دهد. حالا سراغ مردم ایران آمده.

چرا؟ روشن است؛ ایران به تعبیر قرآن امت وسط شده است تا الگویی برای همه آزادی خواهان و مبارزان سرتاسر دنیا شود «وَکَذَٰلِکَ جَعَلۡنَٰکُمۡ أُمَّةٗ وَسَطٗا لِّتَکُونُواْ شُهَدَآءَ عَلَی ٱلنَّاسِ».

محور مقاومت، ایران است و محور ایران، قدرت نرمی به نام ارادهٔ مردم. مردم ایران، نزدیک به نیم قرن است که زیر هجمه های نظامی، اقتصادی، سیاسی و امنیتیِ تمام نظام سلطه ایستاده اند و پیروزمندانه، ارادهٔ‌شان را بر خواست دشمن غلبه داده اند.

اینها را هم مردم فلسطین و غزه و کرانه باختری می‌بینند و هم چشمان پر از خشم صهیونیست‌ها.

ایران قوی، الهام بخش است و این الهام بخشی، موتور محرک امروز مبارزان فلسطینی است. نمی دانید چقدر عصبانی میشوند وقتی می‌بینند که همین مردمی که سالهاست زیر فشار اقتصادی، له شده اند، با پای پیاده از سرتاسر ایران به زیارت کسی می آیند که سرباز نظام بوده و جمهوری اسلامی را حرم میدانسته و طرح های آمریکا را در منطقه، از بین برده بوده است.
انشاء نمی‌گویم، به فرمایش امام، این ترورهای کور، نتیجه ضعف اینهاست.

حریف اصلی اینها نه موشک‌های سپاه و مقاومت و حوثی ها (که اینها هم دمار از روزگارشان در آورده‌اند)، بلکه حریفشان همین مردم کوچه بازارند که امروز به خاک و خون کشیده شدند. همین دختران شل حجابی که حاج قاسم آنها را دختران خود میدانست و امروز در روز مادر، خونشان پای مزار سردار دلها ریخته شد.

حسین کاظم زاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha