دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد بهرامی خوشکار

حوزه/ رئیس دانشگاه شهید مطهری و نماینده خبرگان رهبری استان کرمان در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه محکومیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد بهرامی خوشکار رئیس دانشگاه شهید مطهری و نماینده خبرگان رهبری استان کرمان در بیانیه ای جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، شهر دیار کریمان، کرمان خون‌بار شد و فرشتگان بر فراز آن شعر عاشورایی خواندند و یاران عاشورا به صاحب عاشورا پیوستند، هنگامه سرخ شهیدان تکرار شد و چشمان یاران در پرپرشدن دوستان اشکبار گردید.

آمریکا و اسرائیل و اذناب آنها بدانند که نیت پلید آنها هرگز تحقق نخواهد یافت و این ملت به رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای نایب بر حق امام زمان راهی را که به آن ایمان و اعتقاد دارد ادامه خواهد داد و یقین دارد که روزگار ظالمان به سر خواهد رسید و قسط و عدل زمین را پر خواهد کرد.

اینجانب به سهم خود، شهادت هم‌وطنان عزیز و یاران سردار شهید حاج قاسم را به اقوام آنها و به مردم عزیز کرمان، تبریک و تسلیت عرض می گویم و اجر و صبر را برای آنها از خدای بزرگ طلب دارم.

محمد بهرامی خوشکار

رئیس دانشگاه شهید مطهری و نماینده خبرگان رهبری مردم عزیز استان کرمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha