دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست

حوزه /حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت:انتخابات یکی از پایه‌های انقلاب است، زیرا جمهوری اسلامی سرنوشت مردم را به دست خودشان داده تا در مدیریت کشور دخیل باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز در دیدار با مسئولان بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به حضور پرشور مردم این استان در انتخابات و صیانت از آراء مردم در انتخابات، اظهار داشت: انتخابات یکی از پایه‌های انقلاب است، زیرا جمهوری اسلامی سرنوشت مردم را به دست خودشان داده تا در مدیریت کشور دخیل باشند.

وی گفت: انتخابات مسئله بسیار مهمی است تا مردم احساس مسئولیت در قبال کشور داشته باشند و به معنی واقعی بیداری و بصیرت در جامعه ایجاد می‌کند، همین باعث می‌شود دشمن نتواند نسبت به کشور و ملت شبیه خون بزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: باید نشاط حداکثری در انتخابات شکل بگیرد، البته رعایت قوانین نیز وجود داشته باشد، همچنین بحث امنیت انتخابات در شعب اخذ رای مهم است تا مردم رأی خود را با اطمینان خاطر به صندوق بیندازند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: هر کسی در انتخابات وظیفه‌ای بر عهده دارد که باید به نحو احسن انجام دهد، مسئله اخذ رأی خیلی مهم است، پاکسازی محیط اطراف انتخابات موضوعی مهم بوده، نام‌ها باید به درستی نوشته شوند، همچنین نباید اجازه دهند افراد در حوزه‌های رأی گیری، تبلیغ یا دخالتی داشته باشند.

وی با اظهار خوشحالی از اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد منتظر برگزاری انتخابات پرشوری هستند، گفت: شاید در برخی از مناطق کشور هنوز شور انتخاباتی شکل نگرفته، اما در استان ما خوشبختانه این شور از هم اکنون پیداست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha