دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/آیین تجلیل از مدال‌آوران، مربیان و داوران کردستانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ایران در مقابل تیم فوتبال ژاپن به برتری رسید و این نشان دهنده تعامل و همدلی خوب و مثال زدنی بین ورزشکاران و مربیان بود که این پیروزی را به مردم عزیز ایران و کردستان تبریک عرض می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، آیین تجلیل از مدال‌آوران، مربیان و داوران کردستانی در عرصه‌های جهانی، آسیایی و بین‌المللی و استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی و استاندار کردستان شامگاه امروز در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: بی گمان اگر مسئولان حوزه ورزش و ورزشکاران و از سوی دیگر دستگاه‌های مرتبط با هم تعامل خوبی داشته باشند شاهد موفقیت‌های بیشتری در عرصه ورزشی استان و کشور خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بنابراین یکی از اموری که باید امروز مدنظر مسئولان باشد، توجه به ورزش، فرهنگ و هنرمندان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: امروز حوزه ورزش در جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند بنابراین برای تقویت آن نیازمند حمایت مسئولین هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود گفت: روز گذشته ایران در مقابل تیم فوتبال ژاپن به برتری رسید و این نشان دهنده تعامل و همدلی خوب و مثال زدنی بین ورزشکاران و مربیان بود که این پیروزی را به مردم عزیز ایران و کردستان تبریک عرض می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: بنده به نوبه خود برای پیگیری امور ورزشی و مشکلات و مطالبات آنان آمادگی کامل را دارم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: ورزش نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، بنابراین توجه به ورزش و ورزشکاران و نیز اماکن ورزشی در سطح استان باید یکی از دغدغه‌های مسئولان امر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha