یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
رونمایی از پوستر مسابقه مادران میدان جمهوری

حوزه/ در آیینی با حضور مسئولین شهرستان دیر از کتاب و پوستر مسابقه مادران میدان جمهوری در مصلای شهدای محراب بندر دیّر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پریناز احمدی مجری برگزاری مسابقه مادران میدان جمهوری در شهرستان دیّر صبح امروز در آیین رونمایی از کتاب و پوستر این مسابقه در مصلای شهدای محراب بندر دیّر با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: فعالیت میز کتاب گروه جهادی منتظران منجی از یک سال و نیم قبل شروع شده و بصورت مستمر با همکاری ستاد نمازجمعه دیّر در مصلای شهر برقرار است.

عضو گروه جهادی منتظران منجی بندر دیّر افزود: یکی از اهداف مهم ما از برپایی میز کتاب، دورهمی نوجوانان نخبه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه است.

احمدی در رابطه با کتاب «مادران میدان جمهوری»، بیان کرد: این کتاب از جنس مردم و از دل مردم است.

وی یادآور شد: کتاب «مادران میدان جمهوری» درباره بانوانی در جایگاه‌های مختلف اجتماعی است که به بوستان‌ها، خیابان‌ها و اماکن عمومی رفته‌اند و مردم را برای برگزاری انتخابات پرشور فرا خوانده‌اند.

عضو گروه جهادی منتظران منجی بندر دیّر، کسانی که آینده ایران و بندر دیّر برایشان مهم است را به مطالعه این کتاب دعوت کرد و افزود: امیدواریم امسال نیز شاهد مشارکت بالای مردم شهرستان در انتخابات باشیم.

وی با بیان اینکه کتاب «مادران میدان جمهوری» روایتی مادرانه از دعوت مردم به انتخابات است، گفت: آخرین مهلت شرکت در مسابقه مادران میدان جمهوری ۱۰ اسفندماه سال جاری است.

احمدی درباره جوایز این مسابقه کشوری، یادآور شد: ۳ کمک هزینه پنج میلیون تومانی سفر به عتبات عالیات و ۴۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس جوایز این مسابقه است.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتاب مسابقه با ۱۵ درصد تخفیف و شرکت در مسابقه، جمعه‌ها بصورت حضوری به میز کتاب گروه جهادی منتظران منجی در مصلای شهدای محراب دیّر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha