یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
الشيخ نبيل قاووق

حوزه/ شیخ نبیل قاووق گفت: شجاعت و جوانمردی اعراب از غزه، لبنان، سوریه، عراق و یمن به جبهه مقاومت خلاصه می‌شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، در مراسم بزرگداشت علی محمد الدبس «حاج حیدر» شهید راه قدس که از سوی این حزب در حسینیه شهرک نبطیه الفوقا با مشارکت علی ضعون مسئول دوم جبل عامل حزب الله، چهره ها و فعالان، علما، خانواده شهدا و مردم برگزار شد، گفت: شجاعت و جوانمردی اعراب از غزه، لبنان، سوریه، عراق و یمن به جبهه مقاومت خلاصه می‌شود، آنها اشراف و سروران امّت هستند و آنها همان کسانی هستند که از بقیه عزّت و کرامت امت عربی دفاع می کنند و بر این اساس ما به حمایت از غزه پرداختیم.

وی گفت: حزب‌الله به وظیفه انسانی، میهنی و قومی خود در حمایت از غزه عمل می‌کند، در حالی که ما درگیر رویارویی واقعی فرسودگی در امتداد مرز با دشمن اسرائیلی هستیم، زیرا قطعنامه‌های سازمان ملل مانع از آن نمی‌شود و تصمیمات دیوان بین المللی دادگستری آن را متوقف نمی کند و از همه بیانیه های محکومیت و ابراز نگرانی هراسی ندارد، آنچه امروز رژیم اسرائیل بیش از همه از آن می ترسد، رویارویی با حزب الله لبنان است و مقاومت همچنان معادلات را بر دشمن تحمیل می کند.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها در پشت دیوارها پنهان شده‌اند و زمانی که مقاومت دشمن را غافلگیر می‌کند، تانک‌های پنهان شده در پشت دیوار را با موشک‌های مشخص هدف قرار می‌دهد.

شیخ قاووق تاکید کرد: دشمن گیج‌ شده است؛ زیرا مقاومت او را از پشت دیوارها و شهرک‌ها تعقیب می‌کند و این گواه بر این است که مقاومت همچنان در حال معادل‌سازی است.

وی گفت: جبهه مقاومت از غزه تا لبنان، سوریه، عراق و یمن به معادله سختی در منطقه تبدیل شده است و برای آن هزار حساب می شود.

عضو ارشد حزب الله بیان داشت: دشمنِ غرق شده در دریای شکست، لبنان را تهدید می کند و از ترس رویارویی می لرزد، اما مقاومت تهدیدها را جدی می گیرد و برای همه احتمالات آماده می شود و همه غافلگیری ها را برای دشمن آماده می کند.

وی تاکید کرد: اگر هدف از هرگونه گسترش تجاوزات اسرائیل به لبنان خروج از شکست باشد، شکست عمیق‌تر می‌شود و اگر هدف طولانی‌تر کردن عمر سیاسی نتانیاهو باشد، هر جنگی با لبنان تنها یک نتیجه دارد که آن هم منجر به تسریع شکست آنها و سقوط نتانیاهو می شود.

شیخ قاووق تصریح کرد: مقاومت با تهدید، ارعاب و تجاوز نیم ترسد، زیرا حفظ امنیت ملّت و کشور ما بالاتر از هر چیز دیگری است و در قبال هدف قرار دادن غیرنظامیان، پاسخ به دشمن اسرائیلی با نرمی، سازش و تردید نخواهد بود.

وی گفت: دشمن می‌داند که هدفش از کشتارها محقق نمی‌شود، زیرا می‌خواهند تصمیم مقاومت را بشکنند و مقاومت نمی‌گذارد دشمن به دستاوردی برسد.

شیخ قاووق در پایان خاطرنشان کرد: موضع مقاومت روشن است: هیچ آتش‌بسی قبل از توقف تجاوز به غزه وجود نخواهد داشت، حتی اگر همه فشارها به ما تحمیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha