دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
هشتمین همایش ملی «سلامت معنوی اسلامی» به میزبانی قم

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، از برگزاری هشتمین همایش سلامت معنوی به میزبانی استان قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر مصری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این همایش امسال برای هشتمین سال برگزار می شود که استان قم افتخار میزبانی از آن را خواهد داشت.

وی افزود: فرهنگستان علوم پزشکی با محوریت گروه سلامت معنوی اسلامی با همکاری نهادها و مؤسسات علمی ـ فرهنگی کشور، هشتمین همایش ملی سالیانه خود را اسفند ماه جاری با عنوان «قرآن، سلامت معنوی اسلامی و جامعه» به میزبانی استان قم برگزار می‌کند.

مصری گفت: چیستی، مبانی، شاخص‌ها، الگوها و روش شناسی سلامت معنوی در قرآن(همراه با نقد نظریه‌های رقیب و معارض)؛ ارتباط سلامت معنوی قرآن بنیاد با دیگر ابعاد سلامت؛ سلامت معنوی قرآن بنیاد و ابعاد تمدنی، فرهنگی و هنری جامعه؛ سلامت معنوی قرآن بنیاد و خانواده و فرزند پروری؛ سلامت معنوی قرآن بنیاد و نظام تربیتی و آموزشی(با تاکید بر نقش مسجد مدرسه حوزه علمیه و دانشگاه)؛ سلامت معنوی قرآن بنیاد و رسانه، فضای‌ مجازی و شبکه‌های اجتماعی؛ سلامت معنوی قرآن بنیاد و محیط‌های بهداشتی و درمانی و همچنین راهکارهای نهادینه سازی سلامت معنوی قرآن بنیاد در سطح جامعه و سلامت معنوی قرآن بنیاد و جوانان(میزگرد دانشجویی) محورهای این همایش ملی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این همایش دارای ۱۲ ساعت امتیاز ضمن خدمت ویژه کارمندان دانشگاه علوم پزشکی قم، ۶.۷۵ امتیاز آموزش مداوم و امتیاز دانش افزایی ویژه اعضای هیئت علمی خواهد بود که گواهی شرکت ویژه دانشجویان و شرکت کنندگان آزاد نیز ارائه می شود.

وی گفت: این همایش روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه دوم الی چهارم اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های غدیر دفتر- تبلیغات اسلامی قم برگزار خواهد شد.

۳۱۳/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha