دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روانشاد

حوزه/مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت:رسانه ها نقش مهم و بسزایی در دعوت مردم به شرکت در انتخابات پیش رو دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان،امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان استان لرستان در چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران که در مصلای تهران برگزار شد،در جمع خبرنگاران با قدردانی از زحمات و فعالیت های رسانه ها بیان داشت:خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مهمی در اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب و همچنین صیانت از برکات نظام دارند و باید این دستاوردها را در جامعه برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان جامعه بازگو کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه یک رویداد مهم رسانه‌ای در جهت تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب است،اظهار داشت:برگزاری نمایشگاه رسانه و مطبوعات می تواند گام ارزشمندی در راستای اطلاع رسانی دستاوردهای نظام در حوزه های گوناگون به بطن جامعه باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در آستانه انتخابات، رسانه‌های کشور باید با دعوت آحاد مردم به شرکت در انتخابات در راستای مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند.

روانشاد در پایان گفت:اصحاب رسانه به عنوان چهارمین رکن دموکراسی کشور می‌توانند اقدامات توطئه‌ برانگیز دشمنان را خنثی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha