دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سلیمانی

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم استان لرستان در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی از حضور با شکوه و حماسی مردم لرستان در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

در متن پیام آمده است:

بسمه تعالی
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

اینجانب برخود لازم می‌دانم از حضور باشکوه و پرشور مردم بصیر و انقلابی، ولایت مدار، خون گرم و مهربان و مهمان نواز استان لرستان در پای صندوق‌های رأی که مثل دیگر مردم شریف و غیور ایران حماسه آفریدند و باری دیگر موجبات یأس دشمنان و شادی روح امام راحل و شهدای عزیزمان و لبیک به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی شدند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

همچنین به تمام کاندیداهای منتخب مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سطح استان که حائز اکثریت آرا شدند تبریک گفته و آرزوی موفقیت در جهت نیل به اهداف و آرمان‌های نظام تحت زعامت مقام معظم رهبری و خدمت به مردم عزیز ایران خصوصا در جهت ارتقای همه جانبه‌ اقتصادی و رفع محرومیت از استان قهرمان پرور لرستان و تسهیل امر معیشت، شغل، مسکن و ازدواج جوانان را دارم.

از عموم مردم عزیز شریف و مهمان نواز استان لرستان به ویژه نیروهای اصیل و ارزشی انقلاب که زحمات زیادی کشیدند و همچنین رئیس و اعضای ستاد و همه دوستان و فضلایی که ما را در این امر بزرگ انقلابی یاری و موجب حضور باشکوه و دشمن شکن شدند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha