یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار گروهی از دانشجویان ایرانی با امام جمعه نجف

حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی گفت: ملت‌های ایران و عراق توانستند با جنگ فرهنگی که به مردم ما هجوم آورد، مقابله کنند و شاهد آن زیارت میلیونی آنها است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف دیروز سه شنبه ۱۵ اسفند در دیدار با گروهی از دانشجویان ایرانی که در تالار امام حسین (ع) حسینیه اعظم فاطمیه نجف برگزار شد، گفت: علی رغم آزادی زیادی که عراق تجربه می‌کند، مردم آن توانستند با تمام قوا و صلابت با جنگ نرم مقابله کنند و زیارت میلیونی حرم ائمه اهل بیت (علیهم السلام) پاسخی به این نبرد است، چرا که جوانان ما ارتباط مستحکم خود را با ائمه (علیهم السلام) حفظ کردند و توانستند نقشه جهانی را در این نبرد خنثی کنند.

وی افزود: با عنایت خداوند متعال که مولای مؤمنان است مردم ایران نیز توانستند با جنگ فرهنگی که به آنها هجوم آورده مقابله کنند.

او در ادامه اظهار داشت: ما در نجف توانستیم یک دانشگاه اسلامی تأسیس کنیم که در آن چادر اسلامی را نماد دختر مسلمان دانشگاهی قرار دادیم و از طریق این دانشگاه روحیه آگاهی اسلامی را در دروس روزانه دانشگاه گسترش دادیم تا پسران و دختران خود را در مقابله با جنگ نرم فرهنگی تقویت کنیم.

امام جمعه نجف با اشاره به فروپاشی داخلی اسرائیل و آمریکا به اذعان مقامات ارشد اروپا و جاهای دیگر گفت: مردم آنها شروع به رد کردن سیاست‌های دروغین آنها کرده‌اند؛ آنها مدعی حقوق بشر هستند در حالی که مردم غزه در معرض نسل کشی و قتل عام بی سابقه به سر می‌برند.

وی افزود: به زودی شاهد سقوط و انحلال قدرت‌های بزرگ خواهیم بود و امیدواریم فرج نیز هر چه زودتر محقق گردد.

برای دیدن تصاویر این دیدار به اینجا مراجعه کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha