دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عکس

حوزه/ اردوی علمی-تربیتی مدرسه علمیه شهید صدوقی۲ قم تحت عنوان «در محضر امیرالمومنین علیه السلام» در نجف اشرف و کربلای معلی به مدت ۲۴ روز، از اول ماه مبارک رمضان تا ۲۴ این ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اردوی علمی-تربیتی تحت عنوان «در محضر امیرالمومنین علیه السلام» در نجف اشرف و کربلای معلی به مدت ۲۴ روز، از اول ماه مبارک رمضان تا ۲۴ این ماه  ادامه خواهد داشت.

از جمله برنامه های  علمی و آموزشی روزانه  این اردو ارائه مباحثی در حوزه های  اخلاق در نهج البلاغه، محفل انس با قرآن، مکالمه عربی، ادبیات عرب با محوریت نهج البلاغه و تفسیر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نجف اشرف می باشد.

بازدید از مراکز پژوهشی و دیدار با شخصیت های علمی حوزه علمیه نجف، نماینده محترم رهبر معظم انقلاب در عراق  و امام جمعه نجف اشرف از برنامه های این اردو است.

طلاب مدرسه علمیه شهید صدوقی(ره) واحد۲ قم، از برنامه های اردوی علمی در محضر حضرت امیر علیه السلام به بازدید از مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در نجف اشرف پرداختند.

این طلاب در خلال برنامه های  اردوی علمی در محضر حضرت امیر علیه السلام در ماه مبارک رمضان، از مرکز تألیف، اسناد و نشر النجف الاشراف بازدید به عمل آوردند و لازم به ذکر است که مرکز تألیف، اسناد و نشر النجف الاشراف  به جمع آوری میلیون ها سند، نسخ خطی و تصاویری - که بخش عمده ای از این دانش ها، کتب و اسناد توسط علمای این شهر تهیه شده است- پرداخته است.

نشست صمیمی دوره آموزان اردوی علمی در محضر حضرت امیر علیه السلام مدرسه علمیه شهید صدوقی(ره) واحد۲ با آیت الله سید مجتبی حسینی خراسانی نماینده رهبر معظم انقلاب در کشور عراق، در مدرسه علمیه  امام خمینی(ره) در نجف اشرف  همراه با پرسش و پاسخ برگزار گردید و مباحث ولایت مداری در حوزه علمیه نجف، شیوه نامه معاشرت با مردم عراق، زی طلبگی از مهمترین مطالب طلاب بود که در این نشست به سوال و جواب گذاشته شد.

اردوی علمی در محضر امیر علیه السلام مدرسه علمیه شهید صدوقی۲ قم در عراق + عکس

اردوی علمی در محضر امیر علیه السلام مدرسه علمیه شهید صدوقی۲ قم در عراق + عکس

اردوی علمی در محضر امیر علیه السلام مدرسه علمیه شهید صدوقی۲ قم در عراق + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha