پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

گردهمایی معاونین معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در استان‌ها برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام ملانوری، مدیر رسانه‌ای معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در این مراسم گفت: با همکاری صدا و سیمای استان‌ها و روابط عمومی معاونت تبلیغ، گزارش مستند تلویزیونی فعالیت‌‌های روحانیون طرح هجرت در 30 قسمت 20 دقیقه‌ای ساخته می‌شود و در ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.
وی افزود: آثار مبلغان را برای ساخت فیلم، سریال، برنامه‌های مستند، گزارشات و ایده‌های تبلیغی در بخش رسانه‌ای این معاونت جمع‌آوری می‌کنیم و اگر قدرت ایده‌پردازی برای برنامه‌های تلویزیونی داشته باشیم، بعد از جمع‌آوری آن را دراختیار صدا و سیما قرار می‌دهیم.
مدیر رسانه‌ای معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم، از فعالیت مبلغ اینترنتی خبر داد و گفت: هر کس با شاخصه‌های معاونت تبلیغ بتواند در اینترنت تبلیغ کند، مبلغ اینترنتی است و کسانی که توانایی فعالیت در این زمینه را داشته باشند از او درخواست همکاری داریم.
وی افزود: معاونین، تجربیات و خاطرات تبلیغی مبلغان را گردآوری و به این معاونت منتقل نمایند، زیرا خاطرات و تجربیات می‌تواند در منبر و تبلیغ کمک کند.
حجت‌الاسلام ملانوری گفت: نمایه‌نامه مبلغان هجرت چاپ شده و موضوعات مقالات درخواستی در آن درج گردیده و مبلغانی که با نویسندگی آشنا هستند مقالات خود را برای درج در مجله برای استفاده دیگران به معاونت تبلیغ ارسال نمایند.
 
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha