پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

مسئول مبلغان اینترنتی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه گفت : یکی از اقدامات خودجوش کاربران پایگاه‌های اینترنتی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه ، ختم قران در ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام علیرضا ناظمی زاده در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ گفت : در ماه مبارک رمضان هر شب یک جزء از سی جزء قران کریم توسط کاربران پایگاه های اینترنتی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه خوانده می شود و به این ترتیب در پایان ماه مبارک رمضان شاهد آن هستیم که کاربران این پایگاه های اینترنتی موفق به ختم کامل قران شده اند.

وی در ادامه افزود: گستره فعالیت های معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، محدود به حضور در عرصه اینترنت نیست بلکه محصولات و تولیدات متنوعی توسط این معاونت ارایه می شود که از آن جمله می توان به نشر ماهنامه مبلغان اشاره کرد که 167 شماره از آن در یک سی دی به شکل دیجیتال نیز برای بهره وری دانش‌پژوهان ارایه شده است.

حجت الاسلام علیرضا ناظمی زاده گفت : افزون بر انتشار ماهنامه ، دَه ها عنوان کتاب نیز توسط این معاونت تولید و منتشر شده که از آن جمله می توان به کتاب‌های «شیوه های پاسخ به پرسش های دینی»، « کتاب جامع تبلیغ در ماه محرم و ماه رمضان» و « کتاب جامع حضرت زهرا(ع)» اشاره کرد.

مسئول مبلغان اینترنتی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه افزود : پایگاه های اینترنتی حوزه های علمیه، مانند پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی «ذی طوبی» که بخش ویژه ای برای ارایه تحقیقات و مقالات نیز دارد، اکنون با آمار بازدید کننده ای معادل روزانه 15 هزار نفر مواجه است که نشانگر استقبال مردم از گسترش معارف اسلامی در عرصه دنیای دیجیتال و اینترنت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha