پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت‌‌الاسلام کاظمی جامعه المصطفی

نخستین اجلاس مدیران و کارشناسان ارتباطات و بین‌الملل جامعة‌المصطفی، با عنوان «جامعة‌المصطفی‌العالمیه، بایسته‌های بین‌الملل و افق‌های فرارو»، در مجتمع فرهنگی- آموزشی حضرت نرجس خاتون(س) قم برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیرکل روابط عمومی جامعة المصطفی، درنخستین اجلاس مدیران و کارشناسان ارتباطات و بین‌‌الملل جامعة المصطفی که در مجتمع فرهنگی نرجس خاتون قم برگزارشد، با اشاره به کمیته‌های اجلاس، بیان کرد: در این اجلاس، چند کمیته از جمله کمیته منطقه‌ای، کمیته دانش‌آموختگان ، کمیته اجرایی، کمیته تبلیغ و کمیته روابط عمومی تشکیل گردید.

وی با اشاره به نمایشگاه برپاشده در سازمان مرکزی در زمینه ارتباطات و بین‌الملل، اظهار داشت: در این نمایشگاه، چهار واحد المصطفی شامل مجتمع آموزش عالی فقه، مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)، مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی و مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی حضور یافتند .

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ کاظمی درباره اهداف اجلاس بیان کرد: هدف اول، تبیین محورهای فعالیتی حوزه ارتباطات و بین‌الملل در واحدهای جامعة‌المصطفی، هدف دوم، بررسی و پیدا کردن راهکارهای ارتقای جایگاه ادارات ارتباطات و بین‌الملل در واحدهای داخل و خارج کشور المصطفی و هدف سوم، ایجاد و گسترش ارتباط بین فعالان این حوزه است.

دبیر نخستین اجلاس مدیران و کارشناسان ارتباطات و بین‌الملل جامعة‌المصطفی افزود: دبیرخانه اجلاس دوازده جلسه تشکیل داد و سیاست‌ها و اهداف و برنامه‌های اجلاس طراحی شد و به تصویب رسید. کمیته منطقه‌ای نیز چهار جلسه برگزار کرد. کمیته تبلیغ و دانش آموختگان، هر کدام پنج جلسه برگزار نمودند. کمیته روابط عمومی هم هفت جلسه و کمیته اجرایی نیز بیش از پانزده جلسه برگزار کرد.

وی با اشاره به چالش­های رو به­ رو در کارهای روابط ­عمومی، اظهار کرد: کمبود نیرو و بودجه کافی در بخشی از فعالیت­های روابط عمومی، عدم تعریف سیاست­ها و نبود تعریف شفاف از تعریف فرایندها از چالش­ های پیش­روی روابط عمومی­ های جامعة­ المصطفی به شمار می­ رود.

مدیر روابط عمومی جامعة­ المصطفی افزود: ارتباط با رسانه ­ها و خبرگزاری­ها، ارتباط با علما و شخصیت­های علمی و فرهنگی کشور، ارتباط با سازمان­ها و مراکز علمی و فرهنگی، میزبانی از هیأت­های بازدیدکننده، راه­اندازی و تقویت پایگاه اطلاع­رسانی، مدیریت و نظارت بر استانداردهای اطلاع­ رسانی واحد و برگزاری جلسات معرفی جامعة ­المصطفی با شخصیت­های علمی، فرهنگی و سیاسی محلی، از جمله وظایف بر عهده روابط عمومی ­های جامعة المصطفی به شمار می ­رود­.

رییس کمیته روابط عمومی این اجلاس خاطرنشان کرد: از جمله دیگر وظایف روابط­ عمومی ­های جامعة­ المصطفی، برگزاری تجمع­ و راهپیمایی­ ها، تولید و انتشار نشریه اطلاع­ رسانی، دعوت، هماهنگی و میزبانی گروه ­های خبری، استفاده از ابزارهای نوین اطلاع­ رسانی، تهیه و تدوین کتاب و بورشور معرفی واحد، تولید کلیپ تصویری، حضور و مشارکت در نمایشگاه­ ها، تهیه و تولید نماد و هدایای واحد، تولید و انتشار پوسترهای تبلیغاتی، پوشش سمعی و بصری مراسم­های واحد و طراحی و راه­اندای نمایشگاه دائم و بین­المللی­ سازی فضای واحد به شمار می­ آید.­

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha