پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجید حکیم الهی

معاون بین‎الملل جامعه‎المصطفی؛ گفت: دانش آموختگان، سرمایه و ذخیره اصلی جامعه‎المصطفی(ص) هستند که با توجه به تحولات امروز جهان،باید مباحث مورد نیاز و راهبردهای المصطفی(ص) برای آنها بیان شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجید حکیم الهی پیش از ظهر امروز در هشتمین اجلاسیه مدیران و نمایندگیهای المصطفی(ص)در ایران و سراسر جهان گفت: هشتمین اجلاسیه مدیران و نمایندگی های جامعهالمصطفی(ص) العالمیه در 60 کشور جهان از امروز دوشنبه راه اندازی شد.

وی افزود: جامعه المصطفی(ص) نهاد حوزوی است که هدف آن تربیت عالم دینی و پژوهشگران توانمند در عرصه و پوشش داوطلبان و تشنگان معارف قرآن و اهل بیت(ع) می باشد.

معاون بینالملل جامعهالمصطفی(ص)  با ذکر این مطلب که پشتوانه حوزوی المصطفی(ص) بیش از هزار سال است ، گفت: با این پشتوانه غنی و مستحکم است که باعث تقویت بنیه علمی و همچنین اعتلای روحیه جهادی در میان این نیروها می شود.

وی گفت: پشتوانه جامعه المصطفی(ص) هزارسال حضور درخشان حوزه های علمیه مدینه و بغداد و نجف و ایران است که در این سالها علمای بزرگ هرکدام به سهم خود سنگ بنایی زرین بر این بنای شکوهمند گذاشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین حکیم الهی یادآورشد: این نهاد پویا امروزه با جدیدترین استانداردهای علمی و پژوهشی پای در عرصه اطلاع رسانی دینی و معرفتی در سطح جهان کرده است و در این مسیر هیچ گاه رسالت حوزوی خویش را فراموش نکرده و نمی کند.

وی گفت: صیانت از این نهاد دانش بنیان قطعا ما را به افزایش پویایی و توان پاسخگویی به نیازهای روز جهان پیرامون رهنمون می سازد؛ در همین جهت این گونه اجلاس ها نقش مهمی در هم افزایی و ترمیم این سیستم دارد.

معاون بین الملل المصطفی(ص) یادآورشد: دانش آموختگان، سرمایه و ذخیره اصلی جامعهالمصطفی(ص) هستند و آنها در این مسیر باید هر ساله ظرفیتافزایی در این حوزه انجام شود و با توجه به تحولات امروز جهان، مباحث مورد نیاز و راهبردهای المصطفی(ص) برای آنها بیان شود.

حجت الاسلام والمسلمین حکیم الهی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست سالانه مدیران و نمایندگی های المصطفی(ص) در سطح جهان بیان کرد: مشورت و همفکری و تبادل نظر در خصوص مسایل مختلف جهان اسلام با آخرین تحولات مرکز و راهبردهای المصطفی(ص) در تعامل مستقیم با مدیران از جمله اهداف این اجلاسیه است.

وی گفت: ایجاد هماهنگی بیشتر بین صف و ستاد در جامعه المصطفی(ص) در ایران و سراسر جهان و همچنین ارایه سیاستهای جدید، بررسی فرایندعملکردها، تبادل اطلاعات صف و ستاد از جمله این اهداف است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha