دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
آیت الله محفوظی

حوزه/ حضرت آیت الله محفوظی در پیامی با تسلیت ارتحال روحانی انقلابی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قائمی، تصریح کردند: این روحانی مجاهد هیچ گاه از خط امام و رهبری فاصله نگرفت.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله عباس محفوظی در پیامی به مناسبت ارتحال ابوالشهدا مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ رحمت الله قائمی، خاطرنشان کرد: این روحانی مجاهد، از جمله‌ مبارزان مخلص دوران ستم شاهی بود که شجاعانه و با صراحت تمام، نقش‌آفرینی کرد و خاطرات جانفشانی های ایشان در مدرسه فیضیه در جریان قیام سال 42 و توزیع بیانیه های امام خمینی(ره) در بلاد مختلف و افشاگری علیه رژیم منحوس پهلوی هیچ گاه فراموش نمی شود.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: ایشان پس از انقلاب نیز هیچ گاه از امام راحل و خط اصیل انقلاب فاصله نگرفت و در دفاع از دستاوردهای انقلاب و نظام، کوتاهی نورزید. در دوران دفاع مقدس نیز یار صمیمی رزمندگان اسلام و ملجاء بسیجیان منطقه بود و در همین مسیر، دو شهید و چند جانباز تقدیم انقلاب کرد.

حضرت آیت الله محفوظی یادآور شد: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قائمی پس از ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، در حمایت از مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و در تمام عرصه های سیاسی، عبادی و اجتماعی حضور جدی داشت و عمر خود را در راه تثبیت و گسترش معارف دینی و آموزه‌های ناب  اسلامي سپري نمود.

متن کامل پیام در پی می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء

خبر رحلت روحانی مجاهد و پارسا، ابو الشهدا حضرت حجت الاسلام والمسلمین شیخ رحمت‌الله قائمی، که از چهره‌های اثرگذار دوران مبارزات و از یاران با وفای نظام جمهوری اسلامی و از وفاداران صدیق امام راحل (قدس سره) بودند، همه روحانیت، دوستان و ارادتمندان و عموم مردم استان گیلان بویژه شهرستان رودسر را متاثر و داغدار کرد.

این روحانی بزرگوار، از جمله‌ مبارزان مخلص دوران ستم شاهی بود که شجاعانه و با صراحت تمام، نقش‌آفرینی کرد و خاطرات جانفشانیهای ایشان در مدرسه ی فیضیه ی قم در جریان قیام سال 42 وتوزیع بیانیه های امام بزرگوار در بلاد مختلف و در افشاگری رژیم منحوس پهلوی هیچگاه فراموش نمی شود.

این روحانی مجاهد پس از انقلاب نیز هیچگاه از امام و خط امام فاصله نگرفت و در دفاع از دستاوردهای انقلاب و نظام، کوتاهی نورزید ودر دوران دفاع مقدس نیز یار صمیمی رزمندگان اسلام وملجاء بسیجیان منطقه بود و در همین مسیر، دو شهید و چند جانباز تقدیم انقلاب نمود.

ایشان پس از ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) در حمایت از مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و در تمام عرصه های سیاسی عبادی و اجتماعی حضور جدی داشت و عمرخود را در راه تثبیت و گسترش معارف دینی و آموزه‌های ناب  اسلامي سپري نمود.

اينجانب رحلت این روحانی وارسته را به پيشگاه مقدس حضرت ولي عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف، روحانیت عظیم الشأن ، اخوان و فرزندان گرامي ، برادران مخلص بسیجی و سپاهی و همه‌ ارادتمندان و اهالی روستای شهید پرور آزارکی، صمیمانه تسليت عرض نموده و صبر جميل و اجر جزيل براي همه  بازماندگان، مسئلت مي‌كنم.   

العبد الآثم عباس محفوظی

6/آبان/1393 هجری شمسی

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha